duminică, 2 ianuarie 2011

Scurt istoric pentru anul 2010

Anul 2010 imi pare ca a trecut mult prea repede. Nu mi-am dorit prea multe pentru anul 2010. Am vrut doar sa fie un an  bun. Si a fost cat de cat un an bun. Am  reusit sa pun deoparte 2700 de lei, o economie intr-un an. Asta inseamna aproape trei salarii puse deoparte. Nu e rau. Tot pe plan financiar am dat gres pe la pariuri, unde norocul nu prea mi-a suras, poate si din cauza  lipsei de rabdare si de inspiratie.
Pe plan sentimental, am dat gres dupa o relatie care pur si simplu nu a mers desi as fi vrut sa mearga bine macar o perioada. Macar o luna doua dar sa mearga bine. Nu a fost chiar asa, amers cam vreo sase luni dar a scartait la fiecare pas, dar nu-mi pare rau deloc de timpul acesta, au fost si cateva momente mai frumoase, desi putine.

Cu sanatatea am stat bine in principiu, doar putin la sfarsit de an s-a ivit o problema de ordin grav care se tot inrautatea, astfel incat diagnosticul de laringita acuta m-a tinut in saptamana de dinaintea Craciunului,  tintuit la pat. Nu mi-am pierdut vocea, asa ca am scapat cu bine.  Am inceput sa merg si la dentist si am rezolvat o masea care nu-mi dadea voie sa mananc in partea stanga de durere de vreme buna. A fost un chin sa o tratez, dar am facut-o si pe asta, apoi si  o ata plomba la un dinte si nu ma voi opri aici.
La calatorii am stat de asemenea binisor pentru unul care nu prea are bani de plimbari. Am ajuns de trei ori la Onesti in plimbare, (multumesc Cipy!) la mare o data, in Sinaia si Busteni de doua ori, in Bucuresti de mai multe ori si nu doar cu treaba ci si in vizita. 
Cariera o fac in continuare la Kaufland, unde am acumulat deja doi ani si patru luni, o perioada de timp neasteptata pentru mine. Momentan stau de voie si de nevoie.
Cam atat pe scurt in acest an.
Sa traim bine!  :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea