vineri, 5 septembrie 2014

Greu cu bicicleta

De aproximativ doua luni de cand mi-am luat bicicleta am tot mers prin oras cu ea. Pregatesc usor-usor iesirea la un drum mai lung, dar pana atunci mai am de exersat. Nu ma mai simt atat de sigur pe mine atunci cand sunt in sa. Acum 12 ani pedalam zi de zi si nu aveam teama in trafic. Acum sunt destul de speriat cand ies in trafic si cam nesigur pe mine. Este adevarat ca traficul in Ploiesti este inzecit mai aglomerat decat acum un deceniu si la fel de adevarat este ca eu nu am mai pedalat mai deloc in ultimul deceniu pana sa imi cumpar din nou bicicleta.



Acum mai am o problema si la nivel fizic. Am impresia ca imi obosesc muschii picioarelor mai tare decat este cazul. Pe bune, inteleg ca nu mai am aceeasi zvacnire si vitalitate ca in copilarie, dar mi se pare totusi mult prea deosebit de deranjanta durerea de la nivelul muschilor picioarelor, atunci cand pedalez mai iute.

Sunt normale oare aceste dureri musculare pe care le am eu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea