marți, 2 septembrie 2014

Campionatul mondial de baschet continua!

Iata ca am ajuns deja in a patra zi a campionatului mondial de baschet, care se desfasoara in Spania. Pana acum singura echipa care a batut asteptarile, a fost Senegal, echipa care a obtinut doua victorii importante in grupa B impotriva nationalelor Croatia si Puerto Rico. Dupa parerea mea  este singura echipa care are sanse sa se califice din pozitia de outsider.

Avem si echipe inca neinvinse la acest mondial: Spania, Grecia, SUA, Slovenia si  Lituania si-au castigat toate meciorile disputate pana acum. Dupa ce am vazut cateva meciuri de la acest mondial de baschet, am deja o favorita. SUA este echipa care cred ca va castiga acest mondial, in ciuda faptului ca nu are chiar cea mai buna selectie, fata de valoarea jucatorilor care puteau fi prezenti in echipa lor.

Am vazut spectacol, rasturnari de situatie, echipe conduse neasteptat, dar si prestatii surprinzatoare ale echipelor mici. Spectacolul este garantat, asa ca nu pierdeti competitia inceputului de toamna din baschetul mondial!

In videoclipul de mai jos aveti cateva faze importante din cel mai frumos meci vazut de mine  pana acum la acest mondial. (nu le-am vazut pe toate, dar acesta a fost cel mai frumos dupa parerea mea.)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea