vineri, 6 martie 2015

Broderie sau blogderie?

[...] iesisem extrem de multumit din acel magazin de electrocasnice. Dintre sute de oferte la electrocasnice m-am ales cu o masina de cusut de ultima generatie. Ce poti face cu o masina de cusut care are zeci de functii, inclusiv ecran LCD iluminat? Nu stiu exact toate aplicatiile pe care le-ar putea face cineva cu ajutorul unei masini de cusut precum cea din imaginea atasata, dar e clar ca functiile si specificatiile acesteia ofera multe optiuni. M-a convins mama sa-i cumpar una noua. Ea coase si brodeaza la masina de cusut sau de mana de cand sunt eu mic. Si daca tot i-am luat una noua de ultima generatie, mi-am propus deja ce voi face si eu cu ea. Oricum oferta de aici a fost tentanta, la fel si garantia oferita. 36 de luni garantie reprezinta cea mai buna garantie ca produsul este unul de calitate.



Cum masina de cusut a fost achizitionata cu un scop principal bine conturat, m-am apucat  de treaba. Pe o imensa bucata de material alb precum spuma laptelui, m-am apucat sa brodez usor, incepand din coltisor. Fiecare litera brodata de mana putea fi brodata lejer prin programul prestabilit al masinii de cusut Brother. Programele acesteia pot memora orice desen si masina de cusut are deja in memorie 55 de litere, cifre si semne de punctuatie din belsug.

Imaginile au fost mai greu de realizat, dar a fost o placere sa brodez cu drag si spor pentru al blogului viitor. Sigur ca da! Mi-am permis sa printez brodez prima pagina a blogului meu. Franturi de amintiri mi-au inundat mintea si toate stranse bine precum un material strans de gherghef, mi-au dat senzatii de vis. Imi pot broda blogul si-l voi avea la purtator. Cine este Adrian Rotaru? Este tipul ala ciudat care are un sacou multicolor. Pe bratul stang e plin de prieteni din zona virtuala. Sute de like-uri sunt bine tesute la sfarsitul articolului.

sursa foto: renovat.ro
Articolul in sine este brodat cu dragoste si descrie pasiunea pentru blogging. Un banner face reclama de deasupra buzunarului de la piept, in timp ce un stream video se pregateste sa deschida videoclipul Happy in Ploiesti.

Haina asta frumos brodata este menita sa faca imaginea unui blogger ploiestean unica in oras. Din buzunarul de la pieptul sacoului isi face aparitia o batista pe care sunt brodate cateva titluri intr-un blogroll scurt.

In incheiere scrie clar ca a participat la concursul SuperBlog si a fost si finalist de cateva ori, iar acum a devenit dependent de aceasta comunitate frumoasa creata in jurul acestei competitii. Chiar si acest articol este brodat special pentru Superblog!
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea