marți, 24 martie 2015

De Ziua Partenerului Superblog înălțăm lampioane!

Îmi place concursul Superblog suficient de mult încât să mă înscriu pe lista participanților la fiecare ediție. Am deja câteva diplome de finalist acasă și mă mândresc cu un loc 14 obținut cu greu în această competiție. Nivelul este unul ridicat, concurenții sunt prea buni și de cele mai multe ori se îngrămădesc pe primele locuri. Unii reușesc să ajungă chiar blogări parteneri, jurați sau sponsori.


Ei bine, cei care ajung blogări parteneri în urma câștigării unei ediții Superblog, merită o zi a lor. O zi în care să fie în centrul atenției alături de partenerii media.

Din punctul meu de vedere Ziua Partenerului Superblog este o zi fără dată fixă. Faptul că nu are o dată fixă nu înseamnă că este o zi oarecare. Este de fapt ziua de Gală Superblog, ziua în care un nou blogger partener se naște; ziua în care i se înmânează în mod oficial trofeul Superblog celui mai inspirat, titrat, subtitrat și extraordinar blogăr din acea ediție Superblog. Așa să știți.


Și sigur că da! Sigur că petrecerea este una de Gală, una în care Superblogării dansează alături de organizatori, sponsori și parteneri media Superblog. E ziua în care i-aș pune pe partenerii Superblog să își scrie gândurile și dorințele pe lampioane. Apoi le vom lansa către înaltul cerului, să le vadă toți Superblogării tuturor timpurilor care nu au ajuns la Gala Superblog. Să le vadă chiar și Bianca din Constanța sau dinspre ce orizonturi literare americane ar privi ea la momentul respectiv.

Chiar și eu îmi scriu o parte din gânduri pe un lampion și îl voi elibera pe bolta cerească împreună cu acest articol pe care l-am scris pentru SpringSuperblog 2015.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea