duminică, 22 martie 2015

Curățenie în casă? Dar să se facă repede!

Nu-mi place să mă ocup de curățenia casei, dar și atunci când o fac, îmi place să mă laud cu rezultatul. Și dacă tot e rost de laudă este clar că mi-am dat interesul.

Așa se face că în cazul meu curățenia începe cu o deschidere de dulap. De acolo aleg fără să stau pe gânduri ajutoarele în curățenie. Nufăr, Triumf și încă două pulverizatoare făcute de mine după "rețete" din bunici.


Din toată gama de produse Nufăr folosesc cel mai des Nufăr verde pentru geamuri și Nufăr dezinfectant de baie.

Când vine vorba despre produsele Triumf, folosesc în bucătărie Triumf degresant forte pentru grăsimea depusă în timp în locurile neglijate. De asemenea vasele le spăl cu Triumf veselă, care-și face treaba bine la un preț accesibil.


Cred că este cazul să ne îndreptăm opțiunile către produsele românești. Nu-i greu să facem asta. Totul este să încercăm să ne obișnuim cu folosirea produselor românești, mai ales în cazul în care acestea concurează la calitate cu cele importate.

Dacă produsele de curățat românești Triumf și Nufăr se pot comanda inclusiv online de pe site-ul Farmec, pulverizatorul meu făcut în casă și menit să emane un miros proaspăt și plăcut, conține rozmarin verde, coajă de lime si apă proaspătă. Acest amestec îl las să-și îmbine aromele și îl pulverizez în aer după ce am terminat curățenia.


La sfârșit mă așez la calculator și scriu despre experiența folosirii produselor Triumf și Nufăr într-un articol participant la concursul SpringSuperblog 2015.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea