vineri, 6 martie 2015

Inca o aventura Superblog începe astăzi pentru mine

Azi e zi de deadline și tot azi m-am hotărât și eu ca nu pot sta departe de emoțiile acestui concurs. Plus ca azi mi-am revăzut diplomele de la concursurile anterioare și mi-am reamintit de cele două gale de premiere la care am participat.

Si dintr-o dată am constatat ca am destule motive să particip și la concursul acesta primăvăratic.
Va fi o ediție în care voi posta numai prin intermediul telefonului articolele participante la SpringSuperblog 2015, așadar ar putea însemna o provocare in plus.
În speranța că nu voi da cu bâta în baltă și ca voi fi la final între primii 15 participanți, va urez aventură plăcută și fairplay!

PS: locul 15 nu e chiar un obiectiv mulțumitor, dar la concursul Superblog participă oameni care scriu extraordinar de bine. Așadar am să încerc să fiu cât mai aproape de valoarea lor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea