miercuri, 28 octombrie 2015

Cana cu mesaj motivațional

Să-mi spune-ți vă rog dacă mesajele motivaționale au vreun efect în cazul vostru. Ei bine, în cazul meu funcționează. Știți de ce găsim obiecte personalizate cu mesaje motivaționale? Pentru că funcționează! Asta e vorba lui Paul Ardeleanu, un Speaker motivațional pe care ar fi bine să-l ascultați măcar o dată în cadrul unui seminar.

Acum două zile am ajuns pe în premieră pe într-un magazin online ce comercializează căni, cești, dar și băuturile pe care oamenii le savurează cel mai des dintr-o cană. Dar nu cafeaua sau ceaiul mi-au atras atenția în acest magazin. Cănile lucrate handmade și care pot fi și personalizate după bunul plac al cumpărătorului; ele m-au impresionat! Și să vă spun și de ce!



Acum câteva luni când lucram în Jersey și mă simțeam epuizat și singur pe acea insulă, fără a înțelege prea bine limba vorbită în jurul meu, am avut ocazia să beau dintr-o cană în interiorul căreia scria „You can do it because you are strong!”. Am continuat să beau din aceeași cană zi de zi, indiferent că băutura savurată era cafea, lapte sau ceai.

Sursa imagine: Google images


Revenind la magazinul de căni vizitat de mine, sentimentele m-au copleșit și mi-am adus aminte de perioada grea din Jersey de care am trecut  mai ușor datorită unui mesaj dintr-o cană. Motivul pentru care am tresărit emoțional s-a datorat unei căni care este inscripționată în interior și care se găsește pe rafturile virtuale ale magazinului de căni. În România nu am mai văzut până acum căni inscripționate în interior, dar acolo în Jersey mai toate cănile aveau câte o inscripție în interior pe care o descoperi treptat în timp ce băutura din interiorul cănii scade.

Sursa Imagine: magazinuldecani.ro

Și pe lângă această cană care mi-a trezit amintiri, mi se mai par destul de geniale cănile pufoase, îmbrăcate cu vestuțe (așa le zic eu) pe care le poți cuprinde în mână fără să le apuci de codiță. De fapt eu așa obișnuiesc să beau dintr-o cană și chiar mi s-ar potrivi o cană îmbrăcată așa frumos. Și îmbrăcămintea, ca și cana poate fi personalizată după bunul plac de către client. Mi se pare un avantaj bun al acestui magazin online că oferă libertate totală în personalizarea unui produs. Asta arată profesionalismul și probabil o tehnologie bună de personalizare a produselor sale.

Sursa Imagine: magazinuldecani.ro

Și ca ultimă remarcă asupra unui magazin online orientat către cerințele și nevoile clientului, amintesc ideile de cadouri care constau în pachete de cană+cafea sau cană+ceai și care pot fi personalizate după bunul plac.

Pentru mine știu deja ce voi comanda. Cana pufoasă cu mesaj în interior. Dacă interiorul știu deja cum va arăta (Yes, you can do it, you are strong) vestuța croșetată va fi inscripționată cu alt motiv care mă reprezintă. La acesta din urmă am timp să mă mai gândesc, așa că deocamdată închei acest articol participant la Superblog cu o comandă pe magazinuldecani.ro .

Un comentariu:

  1. De data asta excelent nu e articolul, ci magazinul !
    Super pentru inimioara mea cana cu literatura, si ca idee dar mai ales ca design.
    Cat despre canile cu vestute", pai astea pot sa mi le fac eu, exact cu modelul sau culoarea pe care le doresc.
    Dar cani inscriptionate si in interior n-am mai vazut pana acum.
    Iar canile fac tortitza mi se par specific asiatice, ei tin canile precum bolul de supa, cu ambele maini tinute caus.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea