luni, 12 octombrie 2015

Sunt doar o ștampilă...

Mi-am adus aminte că scriam versuri în copilărie și am zis să mai încerc ceva cu ocazia aceasta când Colop își dorește să afle cu ce fel de ștampile ne identificăm. Probabil că pe ștampila mea scrie „visător” dar cred că e valabilă mai degrabă din cauză că aș dormi tot timpul decât datorită faptului că aș avea idealuri bine stabilite în viață. A ieșit ceva, inspirat puțin dintr-un articol al superbloggeriței Alina Gheorghe care ne învață într-un articol pe blogul ei Litere Stacojii, cum să ne deschidem un PFA. 

Versurile sunt scrise cumva în genul celor din poezia El Zorab scrisă de George Coșbuc, o poezie care îmi este foarte dragă și n-am s-o uit nici mort.

La Superblog participând
Îți simți degetele tremurând 
Și-ncepi să scrii și nu te lași
Că vrei să fii printre fruntași
Și nu renunți nici mort.

Dar când Colop pune ștampila
Iar ție ți s-a stins lumina
Nu te salvează nicio pilă 
Și nu poți să îți plângi de milă
Că dai peste deadline.



Dar eu am planul stabilit
Și nu știu cum s-a nimerit
Să îmi deschid un PFA 
Cum ne-a arătat Alina
Din Grupul Superblog.

Pe blogul ei a scris, să știi,
Cu literele stacojii 
Cum îți poți face PFA 
Cam de la Z(et) până la A
Așa ne-a învățat.

M-am apucat de alergat
Și prin oraș am tot umblat 
Din ușă-n ușă batăuș
Ca o ștampilă full de tuș
Așa s-a întâmplat.

Am copiat actele toate 
Cam două mii și jumătate
N-am avut niciun ajutor 
Ca ștampilă copiator
Eu m-am asemuit.

Dar coana Mița din ghișeu
Mi-a ridicat-o la fileu
Așa de tare-am înjurat
Ștampila cu scandal i-am luat
Și acte-am ștampilat.

Ștampila-politician să știți,
O folositi când îi mințiți.
Din drum de vor să te oprești,
Voi s-o întoarceți ca la Ploiești
C-așa vă fac și ei.

Ștampila cetățean perfect
I-o dau Alinei. E corect!
Că a avut răbdare frate
Și-a scris rețeta ca la carte
„Cum obții PFA.”

Acum lăsând birocrația
Mie mi s-a umplut hârtia
Revin la Superblog în joc
Mă simt o Ștampilă noroc
Și poate-am să câștig.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea