sâmbătă, 12 decembrie 2015

ManeChin sau ManeQueen?

sursa imagine: google images

Care-i diferența dintre manechin și manequeen? Asta voi să-mi spune-ți. Eu vă spun deocamdată de unde și până unde mi-a venit ideea titlului. Manequeen se numește un site care face angajări videochat în București. Am căutat pe google „angajări” și din întâmplare am ajuns la căutări sugerate pe „angajari videochat Bucuresti”. Am aruncat o privire și am văzut un alt site de dicat videochatului. Probabil sunt zeci, dacă nu cumva chiar sute de astfel de site-uri numai în România. Adevărul este că româncele noastre sunt și deosebit de frumoase.



Dacă-mi permiteți să le compar cu englezoaicele, de exemplu, vă pot spune că unele femei urâte de pe la noi sunt mai frumoase decât unele femei frumoase de pe la ei. Sigur că este puțin exagerată comparația, dar am exagerat tocmai ca să scot în evidență frumusețea femeilor din România. Așa se face că în urma acestui raționament, constat că de aceea a și înflorit videochatul la noi. Mai sunt și activitățile celelalte mai puțin ortodoxe sau legale, în care sunt folosite femeile frumoase din România, dar acela este alt subiect și nu are niciun rost să le alăturăm.



Probabil că dacă aș fi fost femeie, aș fi făcut și eu videochat. Probabil multe tinere gândesc așa și nu cred că e ceva rău în asta. Videochatul nu înseamnă neapărat nuditate explicită. Sigur că poate fi vorba și despre asta, dar videochatul la bază are alte conotații. Probabil că cei mai mulți bani se fac în industria videochatului erotic, dar sunt convins că și videochatul non erotic este o nișă care merge destul de bine.

Nu are cum să nu meargă dacă ne gândim că există public pentru orice. Mai ales că româncele fac videochat pentru străini în mare parte. Iar străinii sunt dispuși să plătească pentru orice serviciu pentru că așa au fost ei crescuți și așa sunt obișnuiți.

sursa imagine: google images
Iar dacă e să judec după prezentarea paginii Manequeen, una dintre paginile online care promovează videochatul, atunci mă pot lega un pic de descrierea care sare în ochi de la prima accesare a paginii: Ai câștiguri mari pentru că meriți! Sigur că meriți! Așa cred și eu. Oricine face videochat trebuie să câștige bine că își pune o parte din intimitate la bătaie.

Dar dacă e să fiu mai cârcotaș decât trebuie, mă uit la adresa care apare la secțiunea contact: Strada Oițelor. Carevasăzică oițele domnului se dezbracă de lâna dezinhibată ca să facă bani, adică ochiul știm noi cum. Dar nu sunt cârcotaș deloc, așa că nu mă leg de chestia asta. Oricum, la cum am studiat ofertele lor de angajare la videochat, mai mai că m-aș angaja și eu. Dar cred că pentru videochat mi-ar trebui ceva mușchi lucrați la sală. 

Dar cum nu-mi place să trag de fiare și nici să mă dezbrac în fața oricui, mă abțin de la astfel de practici, deși din punct de vedere financiar, oferta de angajare la videochat îmi face cu ochiul de mamă, mamă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea