vineri, 30 octombrie 2009

Glume, culmi, si poante!


Stiai ca in corpul omenesc exista un nerv care face legatura intre globul tau ocular si anus? Se numeste Nervul Optic Anal, si este responsabil de viziunea cacacioasa despre viata. Daca nu credeti, incercati sa va smulgeti un fir de par din fund sa vedeti cum va dau lacrimile...


COINCIDENTE SINISTRE: Anul 1981: 1. Printul Charles se casatoreste. 2.Liverpool castiga Cupa Europeana. 3.Papa moare. Anul 2005: 1Printul Charles se casatoreste. 2.Liverpool castiga Cupa Europeana. 3.Papa moare. CONCLUZIE: Daca Printul Charles se mai casatoreste odata si Liverpool ajunge iar in finala ar fi bine sa-l anunte cineva pe Papa...


Doi prieteni se intalnesc dimineata, la cafea. Unul din ei are un ochi vanat. - Ce-ai patit la ochi? - M-a lovit nevasta. - De ce? - I-am vorbit cu "TU". - Doamne, iarta-ma, dar ce fel de relatie aveti voi in familie de te-a lovit pentru atata lucru? - Pai aseara, pe cand mancam, mi-a zis: "Stii, draga, noi n-am mai facut sex de trei luni". Si eu i-am raspuns: "Poate TU..."



Culmea manelishtilor ... : Sa Conduci o mashina fara numar...fara numar... fara numar


Scufitza roshie:
- Bunico, de ce ai ochi asa mari?
- Bunico, de ce ai urechi asa mari?
- Bunico, de ce ai dintzi asa mari?
Bunica:
- Hai gata, ca ma enervezi. Pune lupa aia pe masa si cara-te la ma-ta!



El: Nu te supara, nu ne cunoastem de undeva?
Ea: Cum sa nu, te-am mai refuzat de vreo doua ori pana acum.

El: Poti sa-ti iau ceva de baut?
Ea: Mersi, as prefera banii.

El (in discoteca): Doamne, ce galagie...
Ea: Atunci ce-ar fi sa taci?

El: Nu ne-am intalnit odata? Sau poate si de doua ori?
Ea: Nu cred. Deobicei nu repet aceeasi greseala.

El: Iesim sambata in oras?
Ea: Imi pare rau, weekend-ul asta am dureri de cap.

El: Cred ca te-as putea face foarte fericita.
Ea: Da? De ce, pleci deja?

El: Ce-ai spune daca te-as cere de nevasta?
Ea: Nimic. Nu pot sa vorbesc si sa rad in acelasi timp.

El: Vrei sa ne uitam la un film bun?
Ea: L-am vazut deja.

El: Toata viata mea am cautat o femeie ca tine.
Ea: Toata viata mea m-am ascuns de barbati ca tine.

El: Nu te-am mai vazut cumva prin XYZ?
Ea: Ba da, de aia nu mai merg pe acolo.

El: Te deranjeaza daca fumez?
Ea: Nu m-ar deranja nici daca iei foc.

In fata unei usi:
- Deschide, iubito!
- Nu pot, sunt dezbracata.
- Nu-i nimic, sunt singur.
- Eu nu!


Un tip se duce la preot:
- Parinte, am pacate mari.
- Spune, fiule, Dumnezeu e mare si iarta.
- Parinte, in timpul razboiului am ascuns un evreu in beci.
- Fiule, asta nu e pacat i-ai salvat viata. Mergi cu Domnul linistit acasa.
- Da, parinte. Dar i-am cerut 20 de dolari pe zi.
- Fiule, asta nu este prea bine. Ai profitat de necazul lui. Dar totusi i-ai salvat viata. Mergi acasa tine post doua saptamani si fa rugaciuni.
Omul pleaca, nu prea convins, si dupa 5 minute bate la usa preotului din nou:
- Parinte, crezi ca ar fi bine sa-i spun ca s-a terminat razboiul?


- Alo? Ghicitoarea Mama Omida?
- Da, manca-ti-as !
- Ghici cine-i la telefon!


Cel mai veninos sarpe din lume NUME: "Expecteria pantalonius" (Sarpele de pantaloni) RASPÎNDIRE: În toata lumea DESCRIERE: Culoarea poate varia de la roz la negru. Nu are colti, dar are un scuipat deosebit de veninos. Marimea variaza de la 8 la 30 centimetri, în functie de starea de spirit si de subspecie. SIMPTOME: Acest sarpe ataca în special femeile, în partea de jos a abdomenului, avînd ca rezultat o umflatura. Aceasta va creste, dînd dureri groaznice dupa noua luni. Atacul, de obicei, nu este fatal. Se cunosc cazuri de atac la barbati în partea din spate-jos a abdomenului, care pot duce la boli incurabile si posibil la moarte. HABITAT: De obicei poate fi gasit în dormitor, dar a fost raportata aparitia sa în cele mai ciudate locuri



Medicul: "Aveti o boala contagioasa extrem de rara. O sa fiti mutat intr-o camera separata si acolo veti minca numai pizza si clatite."
"Si astea ma vor ajuta sa ma fac bine?"
"Nu, dar asta-i singura mincare care incape pe sub usa."


De la lume adunate

3 comentarii:

Spune-ti parerea