joi, 29 octombrie 2009

Pro Evolution Soccer 2010

Cine nu a auzit inca de el sa faca bine sa auda. Eu il recomand cu toata inima. Este un joc de fotbal pe calculator, mult mai bun decat oricare versiune de Fifa dar cu o mare problema si anume aceea de a nu putea fi jucat multiplayer pe direct IP. Jocul este produs de firma asiatica Konami si a castigat teren in fata jocului Fifa produs de firma EA Sports. Pe consola insa am inteles ca Fifa ar fi ceva mai bun insa pe calculator PES 2010 face legea. Grafica este destul de avansata, iar stilul de joc si miscarile sucatorilor se apropie foarte mult de realitate. Golurile pot fi date din orice pozitie si nu prea seamana unul cu celalalt asa cum se intampla in Fifa. Cel mai mult in PES imi place sa joc in modul Become a legend, mod in care iti formezi un jucator pe care il reprezinti. Numai tu poti misca acel jucator si nu poti juca cu ceilalti. Ceri pasa, pozitionezi jucatorul si te misti cu el in teren pe pozitia pe care ti-ai ales-o sau poate o sa fi libero (asa fac eu ca nu-mi pot tine o pozitie fixa). Astfel evolutia jucatorului tau este influentata la maxim de tine, iar jucatorul va creste in skiluri in functie de cat de bine te misti cu el pe teren. Vitrina cu trofee va creste iar tu vei avea satisfactia mult dorita. Eu imi intru destul de bine in pielea jucatorului, enervandu-ma foarte tare atunci cand antrenorul nu ma titularizeaza, fiind nevoit sa asist la meci de pe banca de rezerve. Daca jucatorul va deveni suficient de bun si va avea evolutii satisfacatoare, va fi convocat si la echipa nationala, jucand in campionatele mondiale si euopene. Dupa crearea jucatorului se pot face schimbari fizice ale acestuia. Astfel daca ti-ai schimbat frizura intre timp in realitate, o poti schimba si in joc. Cam atat despre acest mod de joc. Alte moduri interesante sunt cel in care poti juca cu o echipa in campionat, cupa si cupele europene, sau numai Champions League. Echipele romanesti disponibile in jocul original sunt Dinamo, Urziceni, si Cfr Cluj . De cand am descoperit acest joc, nu am mai jucat Fifa, considerandu-l cu mult peste acesta. Iata si cateva imagini din acest joc cat si un filmulet sugestiv:
Watch more videos of Pro Evolution Soccer 2010



PES 2010 Trailer #2 - Funny blooper videos are here

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea