miercuri, 28 octombrie 2009

O parte din concediu -Prima parte-

23.10.2009
Ora 06:02
De indata ce-mi gasesc pixul ratacit printre rucsacul ghiftuit de toate lucrurile necesare pentru un concediu, ma apuc sa scriu, pentru a nu uita detaliile atat de importante ale lucrurilor despre care vreau sa va vorbesc. Sunt in gara din Constanta de aproximativ 12 minute, timp suficient pentru a ma hotari daca scriu sau nu ceva despre acest drum. Am reusit pana acum sa cumpar biletul catre Eforie Nord. M-a costat o avere avand in vedere ca este o statie atat de mica si mai ales ca banii mei nu se inmultesc de la sine ci dimpotriva. Cucoana de la ghiseu, pe care am salutat-o politicos, s-a gandit ca din atata politete poate castiga si ea 30 de bnei. No way, not now. sunt de-abia la inceputul concediului asa ca trebuie sa tin cu dintii de putinii bani. Asa de tare trebuie sa tin de ei incat m-am intors catre cucoana spunandu-i -de parca nu ar fi stiut- ca biletul costa 2,7 lei. Deci restul pe care trebuie sa mi-l dea este de 2,3 lei din bancnota de 5 lei pe care i-o inmanasem. Cucoana nu zice nimic ci doar imi intinde cele 3 monede foarte valoroase pentru amandoi. Ma intrerup din scris caci aud prin statie anuntarea trenului. Dau fuga catre el si-mi gasesg un loc retras de unde pot privi in ansamblu toti pasagerii din vagon. Controlorul isi face aparitia si in mod neasteptat incepe sa dea pumni in cap "clientilor" care desigur ca nu si-au luat bilet nici de data aceasta. Intre timp dau pagina si constat ca e cam greu sa scriu din aceasta pozitie si mai ales ca trenul se legana foarte tare. In cele din urma controlorul se indreapta catre mine dupa ce in prealabil luase loc langa un calator si intretinuse o discutie cu el destul de amicala. Imi gaureste biletul pe care eu am dat bani si pe care cu cateva momente in urma il tot cautam prin toate buzunarele.
Am inceput cu bine aceasta zi. In drum spre gara am gasit pe o strada destul de intunecata niste banuti. Erau doua monedede 50 de bani si una de 10 bani. Acum intelegeti de ce nu as fi vrut sa las cucoanei de la ghiseu acei bani? Ceva frumos si luminat imi atrage atentia pe geamul vagonului si ma opresc din scris. Constat, de fapt presupun ca este podul din Agigea (am gasit pe google si mi-am dat seama ca am avut dreptate) caci altceva in aceasta zona nu stiu sa fie. Inca 5 minute si am sa ajung in gara din Eforie Nord. Cred ca am sa merg pe plaja...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea