luni, 18 octombrie 2010

Amintiri din copilarie -> Episodul 1 -> Pantalonii lipiti de genunchi

Azi incep un nou serial, in care am sa scriu o parte din amintirile pe care le mai tin minte din copilaria mea. Cu ocazia aceasta am sa le retraiesc, macar cu gandul si poate peste cativa ani o sa ma amuz recitindu-le.
... Episodul 1 -> Pantalonii lipiti de genunchi ...
Sa fi avut cam vreo 4 ani cand toate giumbuslucurile si nazbatiile mele incepeau a prinde culoare, o culoare rosie-maronie a sangelui inchegat pe pielea-mi neteda si inca neexplorata de nenumaratele semne ale cazaturilor care aveau sa urmeze. Si cum un copil la varsta de patru ani face nenumarate nazbatii urmate de cazaturi si urmate de umflaturi, zgarieturi, cucuie, julituri sau maini si picioare rupte, nici eu nu am fost mai prejos. Concuram cu brio la capitolul cel mai julit copil de 4 ani. Iar acum imi amintesc o julitura care m-a chinuit saptamani la rand si care nu vroia sa se mai treaca nici in ruptul capului. Nu stiu cum capatasem acea julitura dar era destul de urata, de mare si de deschisa incat era cam tot timpul umeda. A fost una aparte, poate ca si din acest motiv mi-a ramas ca amintire si totusi nu a lasat un semn precum au lasat altele mai mici. Dupa ce o purtam cu "mandrie" de ceva vreme pe genunchiul piciorului stang, a urmat o noapte in care a hotarat sa se inchege, sa prinda acea coaja mult asteptata de mine. Dar ca sa continue chinul si amarul s-a inchegat in contact cu pantalonii mei in somn. A doua zi de dimineata m-am trezit cu pantalonii sub solduri, aproape sa cada dupa mine, si vrand sa-i ridic am constatat cu dezamagire ca nu puteam din cauza contopirii sangelui in tesatura pantalonilor mei. Inca mai tin minte ca mergeam cu pantalonii in vine prin casa si nu voriam sa-i dau jos nicicum din cauza sa nu-mi rup iarasi coaja si sa ma doara. Asta a durat cam vreo 8 ore timp in care avusesem cateva tentative de a-mi indeparta pantalonii si ai desprinde usurel, dar toate tentativele esuasera. Pana cand la ora la care venea tata de la serviciu am fost destul de incantat de ce mi-a adus incat din atata zbenguiala, nu stiu cum am sarit din pat si mi s-a rupt iarasi coaja incepand sa curga sangele siroaie iar eu sa plang de durere si usturime. Stiu ca m-a tinut foarte mult acea julitura si mi-a dat multe batai de cap, si nu a trecut decat tratata cu alifii.

Va urma

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea