sâmbătă, 9 octombrie 2010

Toate panzele sus!

Ar fi trebuit sa fie un indemn pentru ziua de azi, pentru a ma ridica din pat si sa ies la plimbare, dar frigul de afara cu care nu ma impac deloc m-a tinut la pat. Asa ca m-am jucat la PC si am stat la TV cam toata ziua. Si seara ce am vazut? tocmai serialul Toate panzele sus! Filmul asta l-am vazut de mai multe ori pana acum. Ciudata e ca de cand a inceput nu mi-am propus sa-l vad, dar am prins cam vreo 6-7 episoade din cele 12 care alcatuiesc tot filmul, fara sa-mi programez sa le vad. Chiar mi-a facut placere sa-l revad, mai ales ca a fost foarte ciudat faptul ca am reusit sa vad mai bine de jumatate din episoade fara sa marchez asta in program. Gata la PC pe ziua de azi. Acum merg la munca. Pa pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea