luni, 25 octombrie 2010

Zilele toamnei la Ploiesti -> octombrie 2010

Azi, duminica 24 octombrie am ajuns si eu la ultima zi din festivalul Zilele toamnei la Ploiesti. Festivalul a avut loc in incinta Hipodromului de la marginea Ploiestiului, loc in care tarabele si parcul de distractii au fost nelipsite. De cum intrai pe poarta Hipodromului, imbulzeala si fumul gratarelor pe care sfaraiau micii si pastrama din belsug te loveau in fata. Totusi nu mi s-a parut foarte multa lume, desi ora nu era deloc tarzie si nic frigul nu ar fi fost de speriat. Am avut buna dispozitie cam ca la majoritatea evenimentelor de acest gen la care sunt prezent, desi primul artist care a cantat cam doua albume, nu era de foarte mare notorietate. Raoul a intretinut atmosfera printre populatia de varsta a doua si a treia care insa s-a retras la aparitia pe scena a trupei Impact, nou-revenita si intr-oo noua formula. Mayer a fost cel care a insotit-o pe solista trupei Impact care a facut atmosfera ceva mai incinsa si m-a facut sa uit de frigul de afara, care insa era destul de suportabil. Doar acesti artisti au fost cei la recitalul carora am asistat, evenimentul terminandu-se la ora 21:30, destul de devreme pentru un public tanar care cu siguranta ar mai fi vrut ceva special.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea