marți, 5 iulie 2011

Caravana bet365 in orasul Ploiesti

Azi am urmarit / cautat caravana bet365 care a poposit in Ploiesti. Caravana bet365 a venit in Ploiesti  si a impartit zeci de mingi  in principal barbatilor. Caci ei au mai mare mania pariurilor decat femeile. Desi am fost pe role m-am descurcat bine in urmarirea ei, si mi-am luat si eu mingea  de la casa de pariuri pe care o apreciez destul de mult. Totusi nu stiu cat de mare va fi impactul acestei campanii desfasurate la nivel national, avand in vedere ca nu s-au impartit deloc stikere, pliante sau orice altceva care sa contina informatia necesara pentru atragerea clientilor. Este cam o campanie oarba dupa parerea mea. Cred ca ar fi fost mult mai de succes daca dadeau si vouchere, freebet -uri sau alte promotii in  bani cu care oamenii sa inceapa sa parieze la casa lor de pariuri.
Pe 7,8 si 9 iulie caravana bet365 va merge la Bucuresti, unde va imparti la fel sute de mingi trecatorilor majori.  


Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea