sâmbătă, 9 iulie 2011

Un singur prezervativ

Un singur prezervativ am castigat. Am fost  in postura participantului la un concurs de role. Asa s-a intamplat, fiindca eu nu vroiam sa  particip, data fiind categoria de varsta in care eu nu ma incadram. Dar daca tot am fost indemnat de organizatori sa particip, m-am bagat si eu.  Am participat in grupa cu cativa copii de peste 14 ani cica ar fi fost. Era de fapt categoria 14-18 ani, pe care eu o depaseam cu brio.. Si fluierul a  anuntat startul iar eu am dat repede din picioare pana la jumatatea traseului, iar pe cealalta jumatate am parcurs-o fara sa mai dau din picioare. Numai din elan am reusit sa castig locul 3, pe care l-am ocupat din respect pentru cei mai mici care clar ca nu aveau aceeasi forta. Dar spiritul competitiv nu ma lasa sa pierd tot. De aceea am ales locul trei. La sfarsit am avut chiar si diploma pe care s-a completat numele meu si locul doi castigat. Eu am "reclamat" faptul ca am terminat pe trei, dar diploma era deja scrisa asa ca nu s-a mai luat in considerare si am ramas pe locul doi. Mi s-au facut si poze cu diploma in brate si cu premiul. Premiul a constat intr-o punga al carui continut era format din :
  • Prezervativ  fabricat in Coreea de Sud. (scrie Seoul pe el, asa ca e facut chiar in capitala probabil) O sa ma gandesc bine daca sa-l folosesc sau nu. 
  • Revista cutezatorii cu o lanterna mica la pachet
  • O bratara dinmaterial textil pe care scrie "Volunteer! Make a difference"
  • Agenda Europa, e un fel de brosura cu diferite informatii, dar are vreo 200 de pagini. Jumatate sunt cu informatii, jumatate cu rubrici pentru agenda si planificare personala.
  • Brosura "Tot ce trebuie sa stii despre infectiile cu transmitere sexuala". Este mai pentru copii dar o sa o citesc. Imi place coperta. Este cu un pisoi animat care-si tine prietena pisica de  mana, iar cu cealalta mana se scarpina la organul reproducator in timp ce prietena lui pisica se uita la el banuitoare si tematoare in acelasi timp.
  • Brosura  " Asociatia tinerilor din liceul Nichita Stanescu Ploiesti"
  • Brosura "Agentia nationala antidrog, centrul de prevenire, evaluare si consiliere antidrog Prahova"
  • Un pix
  • O punga de minicornuri Seven Days
  • Un pachet de biscuiti Monro
  • Un suc cu pai Tedi
  • O punga de napolitane Alfers cu aroma de capsune. Editie limitata ;)
  • Un mar Golden
Cam atat continea punga, sper sa nu fi omis eu ceva. Dar tot ramane nedumerirea la mine in legatura cu prezervativul. Pai de ce doar unul? Ca daca tot incep o treaba eu vreau sa o si termin.  Sa o fac ca la carte. Mai ales ca la mine prezervativele se rup repede daca imi face fata partenera.


Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

Un comentariu:

  1. Mai ales ca la mine prezervativele se rup redede daca imi face fata....hai ma lasi....:))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea