sâmbătă, 2 iulie 2011

Despre lista de dorinte pe 2011- bilant dupa jumatate de an



 Pe data de 2 ianuarie 2011  mi-am scris lista de dorinte de mai jos:

Noul an marcheaza o noua lista de prioritati pentru toata lumea, sau o veche lista de prioritati, dar actualizata. Eu am prioritati de reactualizat si prioritati gen new entry. Pentru acest an imi doresc:
  • Sa fiu la fel de sanatos
  • Sa aloc mai mult timp pentru prietenii care merita asta
  • Sa termin de lucru la dantura
  • Sa imi cumpar masina
  • Sa mi se mareasca salariul
  • Sa gasesc fata pe care o tot caut si nu dau de ea (aici ar trebui sa am putere de la Dumnezeu ca sa o creez eu)
  • Sa castig la pariuri mai  mult decat pariez
  • Sa calatoresc mai mult
  • Sa merg o saptamana la mare
  • Sa mai merg o saptamana la mare
  • Sa imi upgradez PC-ul pe ici pe colo in partile esentiale
  • Sa scriu mai mult pe blog
  • Sa nasca cu bine sora mea
  • Sa fie sanatate  in familia mea
  • Sa fie intelegere in familia mea
  • Sa invat engleza mai mult decat o stiu acum
  • Sa se intample o minune si sa termin facultatea
  • Sa castig la pariuri o suma formata din  macar 4 cifre si fara virgula si de preferat sa nu inceapa cu zero
  • Sa am parte de iubire
  • Sa se insoare unchiul meu 
Si lista va continua in functie de ce bifez sau nu de pe aceasta lista.
Acum la jumatatea anului trag linie si fac un bilant a ceea ce am bifat, am bifat partial sau ce nu am bifat deloc. Apoi refac lista sa vad ce mai trebuie adaugat si ce nu mai este de actualitate.
  • Sa fiu la fel de sanatos - Inca nu am constatat vreo alterare a starii mele de sanatate
  • Sa aloc mai mult timp pentru prietenii care merita asta - aproximativ bifata
  • Sa termin de lucru la dantura - in afara de un dinte reparat  nu am mai continuat deloc
  • Sa imi cumpar masina - momentan a picat, ca nu imi mai doresc lucrul asta.
  • Sa mi se mareasca salariul- Am fost dat in somaj dupa ce mi s-a marit salariul. E cam bifata si asta ce-i drept.
  • Sa gasesc fata pe care o tot caut si nu dau de ea (aici ar trebui sa am putere de la Dumnezeu ca sa o creez eu)- era cat pe ce dar o sa mai incerc. Nu a fost sa fie
  • Sa castig la pariuri mai  mult decat pariez - probabil ca o sa renunt de tot. Oricum le-am redus
  • Sa calatoresc mai mult - m-am plimbat mai putin decat ma asteptam. Dar nu s-a incheiat anul.
  • Sa merg o saptamana la mare- Urmeaza sa plec
  • Sa mai merg o saptamana la mare -  se poate intampla
  • Sa imi upgradez PC-ul pe ici pe colo in partile esentiale - in afara de mouse nu am umblat la nimic
  • Sa scriu mai mult pe blog - aici am facut progrese. Deja am mai multe articole scrise decat pe tot anul trecut. Am avut ceva pofta de scris.
  • Sa nasca cu bine sora mea- A reusit in cele din urma si acum sunt unchi
  • Sa fie sanatate  in familia mea - Este destula sanatate, sau el putin nu sunt semne de bolnaviciune
  • Sa fie intelegere in familia mea- pe ici pe colo e binisor, eu nu sunt certat cu nimeni, altii sunt certati cu mine, sa-i ierte Dumnezeu
  • Sa invat engleza mai mult decat o stiu acum- nu cred ca am facut mari progrese. Profa m-a cam lasat balta, termenul limita a trecut, probabil sunt pe cont propriu. The show must go on!
  • Sa se intample o minune si sa termin facultatea- s-a intamplat o minune si e ca si terminata pentru mine. Am renuntat de tot si nu-s mandru de asta dar sunt multumit de decizie.
  • Sa castig la pariuri o suma formata din  macar 4 cifre si fara virgula si de preferat sa nu inceapa cu zero - s-a intamplat dar nu am profitat de ocazie.
  • Sa am parte de iubire - Cred ca am parte de ceva iubire. macar niste firimituri
  • Sa se insoare unchiul meu- La anul si la multi ani probabil. E insurat cu munca lui
 Cam aceleasi raman dorintele pe anul acesta, in afara de cele la care am dat raspunsuri negative. In rest sa auzim numai de bine!

Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

Un comentariu:

Spune-ti parerea