marți, 7 octombrie 2014

Din ce in ce mai multe promotii

Incepem sa traim din promotii. Pe zi ce trece magazinele online ne ademenesc cu promotii, reduceri, vouchere si cadouri, care mai de care mai atractive. In ritmul asta vom deveni dependenti de cumparaturi, nu din cauza ca am fi mari consumatori ci din cauza faptului ca nu trebuie sa ratam ocazia de a face cumparaturi la preturi avantajoase.

Eu spre exemplu ocolesc magazinele care au reduceri exagerate. Motivul pentru care fac asta este unul simplu. Mi se pare ca nu-si prea respecta clientii. Adica au comisioane si adaosuri exagerate la produse pe care isi permit sa le vanda mult prea ieftin fata de pretul initial si tot ies in castig. Asadar aleg cumparaturile in magazine care au preturile mai echilibrate, mai aproape de adevar, sau cel putin nu atat de mincinoase pe cat le au magazinele cu reduceri astronomice aplicate intr-o zi la fiecare doua-trei luni.

Si de cand am nepotica imi tot arunc privirea pe pagini destinate lucrurilor destinate bebelusilor si copiilor mici. Fac comparatii de preturi, adaug produse in lista de dorinte sau in cosul de cumparaturi din magazinele vizitate, compar si din punct de vedere calitativ produsele, totul pentru a nu ajunge sa fiu pacalit precum ursul din povestea cu vulpea.

Imi aduc aminte ca inca de cand era in stadiul  de bebelus incepusem sa caut reduceri la tot felul de produse destinate acestora. De la banalul de produs cantar bebe pe care-l folosesti cateva luni si pana la caruciorul pe care-l poti folosi mai mult (dupa caz), cautam preturi avantajoase, dar mai mult de atat, cautam un magazin online care sa fie pe placul meu. Poate pentru unii conteaza numai pretul, dar pentru mine conteaza si designul unui magazin, navigarea in paginile acestuia si extra serviciile oferite. Stiu ca acestea nu conteaza in mod direct, dar uneori gandesc mai presus de aparente si sunt atent la astfel de detalii nesemnificative pentru unii. Motivul decisiv pentru care ma intereseaza aceste aspecte nu am sa-l dezvalui. Il puteti percepe ca pe un pitic pe care-l am eu pe creier si pe care il ascult in acest caz. Pana la urma urmei despre pitici vorbeam aici, nu-i asa? Despre preturi pitice si despre copilasi pitici.

Dar pentru a va arata cum arata mai exact un magazin online care mie mi se pare primitor si prietenos si prin care m-as „plimba la pas” printre preturi, am sa va arat o astfel de pagina. Urcati-va bebelusul in acest carucior 3 in 1 si plimbati-va usor printre raioane. Intre timp cumparati-i  biberon, aparat cu aerosoli, jucarii sau alte accesorii, in functie de ce mai aveti nevoie pentru el. Nu declansati soneriile jucariilor in cazul in care acesta doarme si faceti liniste precum aceea dintr-o biblioteca sau sala de lectura.

Acum relaxati-va si cumparati-i tot ce ati pus in cosul de cumparaturi. Nu uitati sa luati si copilasul cu dumneavoastra atunci cand plecati din camera. Curierul s-ar putea sa fie deja la usa cu produsele iar copilul nu trebuie lasat nesupravegheat.

Cum este? Asa-i ca e relaxant sa faci cumparaturi intr-un astfel de magazin? Eu mi-am ales preferatul! Urmeaza sa va alegeti si voi magazinul preferat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea