duminică, 12 octombrie 2014

Pe tine ce imagine te reprezinta?

Colop România a lansat o provocare super-bloggerilor. Vrea să știe ce momente ale vieții noastre ne reprezintă sau au legătură cu noi, astfel încât să ni le dorim imprimate pe Printer G7. Poate că pentru unii nu este nimic special sau deosebit în această cerință și se pot hotarî imediat cum ar personaliza ștampila.  Dar dacă domeniul principal de activitate, pasiunile tale, momentele importante din viață sau persoanele dragi sunt multe, atunci cum alegi ceea ce te reprezintă.

Este o alegere grea? Ai o singură ștampilă pe birou și vrei ca aceasta să fie cât mai atrăgătoare, să te îndemne să o folosești cu plăcere atunci când simți că nu mai poți sta la serviciu, sau atunci când vrei o pauză dar nu te poți opri din lucru. Trebuie să te stimuleze, trebuie să te motiveze și trebuie să-ți facă plăcere să o folosești.  Ei bine, Colop România și-a făcut treaba într-un mod profesionist atunci când a realizat Printer G7. Tehnologia pe care a proiectat-o în dispozitivul ce pare banal în esență, este una de ultimă oră, menită să elimine o parte din  factorii de stres provocați de munca de birou. Mai mult de atât, Printer G7 oferă posibilitatea personalizării lui în diferite moduri, după cum puteți vedea în materialul următor.



. . .

 Personalizare ștampilă Colop


Acum că ne-am convins de calitatea încorporată în ceea ce noi credeam că este o banală ștampilă, mai avem de personalizat Printerul G7. Dacă ar fi să ștampilez personal actele de la serviciu, atunci exeriorul ștampilei mele ar arăta ca cel din fotografia de mai jos. Fotografia  însoțită de mesajul motivațional „Become someone else” mi-ar da starea de spirit necesară muncii asidue necesară pentru a deveni altceva sau altcineva față de momentul în care mă aflu. Muncesc pentru a deveni mai bun și pentru a mă dezvolta, iar un mesaj moralizator ar fi ceea ce mi-ar trebui pentru a continua zi de zi să evoluez.
Sursa foto: dplreadingraves.blogspot.ro

În simularea de personalizare a printerului am atașat adresa paginii mele personale de pe internet si un QR-code căruia să îi pot atașa o destinație relevantă oricărui om curios care l-ar scana. Este vorba despre CV-ul meu de pe blogul personal. Este de fapt o carte de vizită care vorbește despre mine într-o oarecare măsură, o modalitate prin intermediul căreia oamenii care nu mă cunosc, să își poată face o idee despre mine.

Acum eu mi-am făcut simularea  personalizării cu o fotografie al cărei mesaj mi-ar putea influența în bine stilul de viață. Tu cum ți-ai personaliza ștampila? Ai folosi imagini cu cei dragi, cu momente cheie ale vieții, cu personalități, cu vedete, cu idoli, cu tine?

Acest articol a fost scris pentru concursul Superblog 2014!

Un comentariu:

Spune-ti parerea