vineri, 26 decembrie 2014

Am ales un brad artificial

De Craciun am zis sa fiu mai bun si mai ecologist. Am ales pentru aceasta ocazie sa impletesc utilul cu placutul, respectiv cu traditia. Am impodobit un bradut artificial pe care-l pot refolosi si la anul. La urma urmei sunt prea multi brazi taiati in Romania pentru o traditie. E drept ca cei mai multi ajung in foc, asadar sunt reciclati intr-un fel, sau refolositi macar. Dar cat de mult poate arde un puiet de brad?


Nu prea mult! Asa ca nu cred ca e cazul sa ne mai facem micile mofturi taind copaci pe care cu greu ii planteaza cineva in loc. Ar trebui sa dam dovada de ceva mai mult respect pentru natura!

Oare sub un brad artificial nu se pot pune cadouri? nu putem face o petrecere de Craciun langa un brad artificial? Stiu ca sunt intrebari retorice, asa ca nu mai insist deloc asupra lor. Va spun numai ca putem pastra traditiile si in alte moduri, nu e musai sa sacrificam plante si animale pentru asta. Apropo de animale! Mie unul chiar imi este mila sa sacrific un suflet pe care l-am hranit un an intreg. Mi se pare nedrept, asa ca prefer sa-l cumpar decat sa-l cresc cu gandul ca-l voi sacrifica.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea