vineri, 26 decembrie 2014

Cumparam orice online - chiar si hrana pentru animale!

Febra cumparaturilor inca nu s-a terminat. Am impresia ca nu se va termina vreodata, indiferent cat de mici vor fi salariile noastre. Magazinele clasice s-au reprofilat ori s-au adadptat, astfel incat acum au un magazin duplicat in mediul online. Eventual vor aparea si magazine de colt sau de cartier, dar tot in mediul online. Nu stiu cum s-ar putea intampla asta, dar pana atunci eu ma declar multumit ca se tot deschid magazine online pentru toate articolele si produsele pe care le-ar putea cumpara un om dintr-un magazin clasic.

Un astfel de magazin pe care eu il vad binevenit pe internet este Pet Pal, shop online ce se ocupa cu distribuirea articolelor dintr-un pet shop clasic. De ce va spun ca mi se pare binevenit un astfel de magazin online? Simplu! Este eficient si economic sa cumperi mai ieftin. Ai transportul gratuit, promotii peste promotii si livrare gratuita in zona ta sau la comenzile care ating un prag minimum.

Si ca sa ma intelegeti unde bat, vreau sa va rog sa faceti un exercitiu de imaginatie. Sa presupunem ca avem de cumparat zece kg de mancare pentru catelul nostru. Nu ca ar manca el ca spartul, sau ca noi am vrea sa-l ingrasam precum pe porcul pentru Craciun. Ci pentru ca un produs ambalat in cantitati mai mari iese cu mult mai ieftin la pret decat unul ambalat in portii mici. Din acest considerent, mergeti acum cu imaginatia la pet shop-ul din piata si incercati sa va carati spre casa cu sacul. Cum faceti? Il puneti pe umar, il carati in carca sau il duceti in brate? Oricare dintre metode este pe cat de incomoda, pe atat de nerecomandata din diferite motive. Ce spuneti? Aveti masina? Il transportati in portbagaj? Atunci v-ati scos, dar ati scos si mai multi bani din buzunar! De aceea v-am pus sa va imaginati cum ar fi sa va usurati viata in astfel de momente. E bine sa economisiti, indiferent de banii pe care ii detineti. Daca mai reusiti sa faceti cumparaturi online la care transportul sa fie gratuit, atunci ati tras un loz castigator! Felicitari!

Iata de ce-mi mai place mie sa cumpar online, raportandu-ma la Pet Pal, magazinul de unde imi cumpar hrana pentru Max:

  • Produsele sunt ordonate pe categorii - e simplu sa cauti un produs, pentru ca stii in ce categorie se afla. Din cateva clickuri ai ajuns in dreptul lui si l-ai adaugat in cosul de cumparaturi.  
  • Te ajuta search! Daca nu ai gasit produsul dorit ai avantajul butonului „search sau cauta” de pe pagina magazinului online. Te scoate instantaneu din dificultate.
  • Ai oferte si promotii - nu ajungi in fiecare zi la pet shop, dar cand vrei sa cumperi ceva pentru animalutul tau, poti urmari din timp evolutia preturilor. In acest fel poti cumpara produsul dorit la cel mai avantajos pret.
  • Transportul prin curier rapid - transportul nu mai este o problema. Ridici coletul din fata usii si nici nu esti nevoit sa platesti pentru el.
  • Primesc newsletter - daca sunt cumva ocupat si uit sa verific promotiile in curs, abonarea la newsletter ma scoate din impas si imi arata cele mai bune preturi de pe site.
Eu m-am convins de puterea shoppingului electronic!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea