miercuri, 24 decembrie 2014

Meserii murdare. Aspiratoare. Ventilatoare

Mi-am dorit mereu sa experimentez tot felul de meserii. La un moment dat colindam parcurile industriale cu CV-ul in mana si ajungeam in diferite fabrici numai pentru a arunca o privire in interiorul lor. Fie ca vedeam curtea interioara, marfurile depozitate in magazii sau muncitori facandu-si treaba, eram prezent acolo si culegeam informatii pretioase pentru mine. O sa spuneti ca sunt putin nebun, dar la televizor nu vezi tot ce ti-ai dori sa vezi in viata reala cu ochii tai, nici macar la emisiuni documentate precum „Cum se face” in varianta englezeasca.



Asa am ajuns din poarta-n  poarta si intr-o intreprindere in care se prelucra carne de pui, in alta care se ocupa cu cereale, sau in alta care se ocupa cu livrarea ventilatoarelor de uz industrial si nu numai.
Pe frontispiciul cladirii statea scris mare Braco cu litere albastre. Era sediul fizic al companiei ce detine pagina de internet www.braco-ventilatoare.ro pe care o stiam din mediul online.

Aici trebuia sa las un CV pentru muncitor necalificat, sau supraveghetor incarcare descarcare marfa. Am mai avut acest job in trecut si mi-a placut foarte mult. Am aflat de la directorul de vanzari ca Braco se ocupa cu executia si livrarea sistemelor de ventilatie, a motoarelor electrice si a reductoarelor. Este o firma romaneasca 100% cu peste 350 de angajati si peste 20 de ani de experienta.

Mi-au fost prezentate o serie de ventilatoare si sisteme de ventilatie, fiecare dupa criteriile lui de functionare si implementare. Braco executa diferite tipuri de ventilatoare dintre care eu am vazut in prezentare urmatoarele modele:

  • Ventilatoare centrifugale
  • Ventilatoare de acoperis

  • Ventilatoare axiale intubate
  • Ventilatoare axiale de perete
  • Instalatii filtroventilatii
  • Pe langa acestea Braco se mai ocupa de motoare electrice si furnizeaza cu regularitate echipamente necesare termocentralelor, rafinariilor, fabricilor de ciment, etc.
    Ventilator de acoperis

    Am mai aflat informatii ce tin de serviciile oferite de Braco. De exemplu este o firma care ofera clientilor sai service-ul necesar echipamentelor livrate chiar si dupa ce acestea au depasit garantia de un an. Ventilatoarele realizate de Braco au o medie de viata de 10 ani, daca in tot acest timp sunt intretinute conform indicatiilor de fabricatie, avand fisa de service la zi.

    As lucra o perioada intr-un asemenea loc, la fel cum as lucra pe toate posturile pe care Braco le are in organigrama. Mi-ar placea sa experimentez cat mai multe joburi in viata, mai ales ca unele dintre ele iti pot schimba radical unele opinii sau idei preconcepute.

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Spune-ti parerea