marți, 25 noiembrie 2014

Ce-mi plac unii oameni

Nu stiu altii cum sunt, dar eu ador oamenii intreprinzatori. Nu sunt cel mai open-mind cand vine vorba de noi oportunitati de afaceri sau surse noi de venit. Le iau in calcul, dar cu greu ma decid sa le testez. Totusi azi cand am propus cuiva sa incerce o metoda pentru a genera noi surse de venit, a spus DA din prima. Mi se par extraordinari acesti oameni. E adevarat ca i-am propus o „afacere” care nu implica investitii in bani ci doar in timp, dar chiar si asa, este greu sa gasesti oameni care sa raspunda pozitiv unor propuneri de acest gen.

Eu am afacerile in sange, dar nu investesc nici macar timp in oportunitatile care nu-mi par destul de sigure. De aceea mi se par remarcabili oamenii care sunt dispusi sa incerce si la polul opus vad oamenii care nici macar nu vor sa incerce, dar se vaita de veniturile mici pe care le genereaza.

As da si nume de oameni care nu sunt deschisi noilor solutii de generare de venituri in contul lor, dar care se vaita ca nu au bani. Nu sunt totusi relevante numele acestea, dar undeva prin fundul listei ar putea fi trecut si numele meu cu asterisc.

Felicitari oameni buni! Felicitari voua celor ce va zbateti pe mai multe planuri pentru venituri suplimentare!

Un comentariu:

  1. hmm, aici pari a neglija zicala aia cu 'time is money'
    Cu alte cuvinte investitia in timp e foarte pretioasa si poate inseamna chiar si o investitie indirecta in bani, in masura in care acel timp ar fi putut fi folosit mai profitabil.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea