marți, 11 noiembrie 2014

Să tot mergi la Straja și la Vila Alpin

Despre Straja am auzit numai lucruri bune. Straja este o stațiune montană situată în Munții Vâlcan, județul Hunedoara, perfectă pentru vacanțe deosebite și concedii de neuitat. Este situată la altitudinea de 1440 de metri și dispune de 7 pârtii de ski de dificultăți diferite. Eu am auzit de această stațiune montană acum doi ani și am primit cele mai bune recomandări despre aceasta. Un loc deosebit pentru a petrece orice concediu sau vacanță este Vila Alpin. Asta tot din recomandări am aflat, dar este clar că toate recomandările bune se transformă la un moment dat în experiențe proprii.
Peisaj din Straja

Pentru că iubesc răcoarea aerului de munte într-o zi de vară, îmi imaginez cum ar arăta un team building la Straja în vila Alpin, alături de colegii mei de serviciu. De când am ajuns să avem relații strânse atât profesionale cât și amicale, ne-am dori nespus de mult să ne putem strânge toți în același loc și să petrecem împreună. Faptul că firma în care activăm lucrează la foc continuu în fiecare zi a anului, ne împiedică să transformăm în realitate această idee. Așadar eu visez în continuare la acea zi în care să putem pune lacătul pe ușa restaurantului pentru un weekend și să ne mutăm tabara la Straja în vila Alpin.


Acolo mi-aș dori să pun în aplicare afacerea pe care eu o am în minte. Îmi doresc să creez un restaurant în care să lucreze toți colegii mei actuali. Dar mi-aș dori ca toți colegii mei să fie „jucători- antrenori” în acel restaurant, în sensul că toate investițiile și toate veniturile să fie împărțite în mod egal. Fiecare coleg să muncească pentru același scop. La fel se întâmplă și acum, numai că profitul enorm pe care îl produce restaurantul în care lucrăm se duce către altcineva. Eu le-am indus ideea de a fi patron și mi-aș dori să le demonstrez că dezvoltarea personală o poate face orice om, la orice nivel s-ar afla. Mi-aș dori să mă apropii de ei și mai mult de atât, să ne putem petrece o zi în parcul de aventură Straja care este situat lângă vila Alpin. Aici ar urma să ne cunoaștem mai bine abilitățile fizice și să petrecem timp împreună în sânul naturii, într-un cadru complet străin de cel în care suntem obișnuiți să ne vedem zi de zi.
Sala conferințe Vila Alpin

Seara ne-am retrage în sala de conferință a vilei Alpin pentru a discuta mai în amănunt proiectul pe care eu îmi doresc să-l pun pe picioare alături de ei. O echipă atât de unită și niște oameni deosebiți precum colegii mei, merită mult mai mult decât un salariu minim pe economie. Sunt convins că dacă vom fi față în față și vom vorbi pe rând, am ajunge la un consens. Am putea descrie detaliile proiectului astfel încât să ne dăm seama de ce avem nevoie și de ce dispunem deja. Intimitatea oferită de o sală de conferințe, poate da idei bune și un suflu important oricărei întâlniri. După expunerea datelor proiectului și discuțiile pe această temă ne-am destinde la o masă tradițional românească, servită în restaurantul vilei Alpin. Aici am putea discuta față în față, fiecare cu fiecare, să râdem, să glumim și să ne apropiem mai mult.
Restaurant Vila Alpin

În acest fel aș vedea eu un team building la munte alături de colegii mei excepționali. Timpul petrecut într-un cadru primitor precum vila Alpin, despre care multe recenzii spun de bine pe internet, ne-ar da ocazia să ne gândim serios la proiectul meu, sau la alte idei de afaceri pe care le-am putea pune pe picioare împreună.

Cum credeți că ar arăta un weekend alături de colegii de serviciu? V-ar face acest lucru mai uniți, mai apropiați unii de ceilalți?

Acest articol participă la Superblog 2014.

3 comentarii:

  1. cred ca ne ar ajuta sa nr cunostem mai bine lucrul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  2. se organizeaza si team building in Straja ? Eu aveam alta idee despre statiunea asta, preconceputa desigur, din cauza zonei in care se afla. Inseamna ca are ambitii mari si dintr-o zona defavorizata se vrea transformarea intr-o zona cu potential.
    De partille de ski stiam deja, ba chiar calitatea lor mi-a fost laudata.
    Dar ca si tine, cred ca as prefera o prima vizita acolo tot intr-o zi de vara. Cel putin pana nu invat sa skiez :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea