marți, 6 ianuarie 2015

Ce mi-a facut pielea de gaina

Astazi am vazut un videoclip pe youtube cu ultimele secunde din meciul de baschet pe care Asesoft l-a sustinut pe teren propriu in compania echipei Lokomotiv Rostov, actuala Lokomotiv Kuban. Finala de acum 10 ani a competitiei FIBA Eurocup s-a incheiat cu scorul de 75-74 dupa un meci de foc jucat in Sala sporturilor Olimpia din Ploiesti. Sala era plina ochi si statea pe un butoi de pulbere.

Oamenii sustineau echipa cum stiau ei mai bine de pe bancutele din lemn ale salii vechi. Tin minte ca erau atat de multi oameni incat mai aveau putin si intrau in teren din toate directiile daca asa s-ar fi castigat meciul mai usor.

Eu aveam 17 ani si nu stiu cum de abia atunci faceam cunostinta cu baschetul si cu spectacolul pe care-l ofera acesta. Nici nu mai stiu daca am fost la acel meci, dar stiu ca inainte de acest meci am participat la cateva meciuri premergatoare  disputate de Asesoft in aceeasi competitie.

De atunci am tot inceput sa merg la meciuri usor usor si din ce in ce mai mult, incat am ajuns sa iubesc baschetul mai mult decat fotbalul. Atat de mult incat fotbalul mai are putin si prinde mucegai in topul preferintelor mele sportive la nivelul vizionarii acestora. De jucat parca l-as mai juca inca cu drag.

Revenind la senzatiile deosebite pe care mi le ofera vizionarea acestui scurt videoclip, pot sa va spun numai ca de acum inainte vreau sa ajung la toate finalele pe care Asesoft le va disputa pe terenul propriu. Daca voi  reusi sa ajung si in deplasarile importante atunci va fi cu atat mai bine. De ce nu, as spera si la o deplasare pe teritoriul altor state, daca performanta va dainui la Asesoft si in sezoanele urmatoare.

Iubesc acest sport si rau imi pare ca nu l-am practicat de mic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea