vineri, 16 ianuarie 2015

Pierdut printre asternuturi 3D

O noua zi de munca intensa ma surprinde inca in pat la ora noua dimineata. Altii au cateva ore de cand sunt in picioare la ora asta, numai eu stau cu nasul infipt in perna-mi moale si invelit cu grija in pilota calduroasa. Nu zici  ca nu m-as mai ridica de aici? Mirosul balsamului folosit la spalarea lenjeriei de pat, imprastie levantica peste tot, iar racoarea diminetii imi inunda camera. Vinovata pentru racoarea din camera este pisica cea alba care e mult prea matinala pentru gusturile mele si care s-a strecurat afara din camera lasand usa deschisa.
Trezit in cele din urma de coada insistenta flendurata de pisica cea neagra, constat ca nici aceasta nu mai este la locul ei. De cum am deschis ochii a zbughit-o pe usa indemnandu-ma sa ma dau jos din pat si sa pun de-o cafea. Trandafirul pe care sta tolanita de obicei pisica cea neagra este cam ofilit. Se pare ca iar a uitat pisica sa se stearga pe picioare cand a urcat in pat aseara. Nu mai au maniere deloc pisicile din ziua de azi. Nu mai sunt deloc aristocrate, fapt ce-mi da in continuu de lucru.

Lenjerii de pat 3D


Boscorodind pisica cea neagra merg si-mi pun cafeaua, fac un tur prin casa si ma intorc cu o lenjerie curata, si cu fetele de perna in acelasi ton cu lenjeria. Cearsaful 3D este de vis si imi aduce in casa un alt prieten necuvantator. I se spune Fido, nu latra, nu musca si sta chiar cuminte pe cearsaful 3d vrand din cand in cand sa iasa din imprimeu. Fido si lenjeria de pat care i-a dat sansa de a se imprietenii cu pisicile mele, au o poveste in spate. Lenjeria 3d am primit-o cadou de la o prietena de familie. Mi-a luat-o drept cadou ca sa-mi arate ca si catelusii pot fi lejer animale de companie care se fac placute in casa omului. Problema era ca imi era teama ca pisicile sa nu se sperie de el. Au avut reactii ciudate initial, dar s-au obisnuit repede, si acum nu mai are niciuna dintre ele vreo retinere in a se tolani peste Fido.

Dupa ce am primit lenjeria de pat 3d cu cainele Fido in prim plan mi-am mai cumparat si eu doua lenjerii de pat cu motive florale, pentru a schimba atmosfera camerei. La promotie 1+1 gratis au  fost si cred ca inca mai sunt in magazinul online de lenjerii de pat de unde le-am comandat.. Nu florile sunt 1+1 gratis, ci lenjeriile de pat. Asa se face ca pisicile dorm printre trandafiri si flori de camp atunci cand Fido nu este prezent. Totusi rotatia lenjeriilor pe patul in care dorm eu are loc destul de des, avand in vedere ca pisicile mele au cam uitat de codul bunelor maniere. Tot in ton cu lenjeriile de pat mi-am cumparat si cuverturi de pat 3D la aceeasi promotie 1+1 gratis.

Iar acum nu  va mai tin de vorba, pentru ca am barfit destul la cafeaua asta. Ziua este inca lunga in fata, iar treburile mele trebuie rezolvate una cate una. Spor la treaba si voua!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea