sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Teatrul Masca revine la Ploiesti

V-am povestit ca am ajuns la prima mea piesa de teatru vazuta live intr-o sala de spectacole. A fost o premiera excelenta pentru mine. A fost de nedescris si as mai repeta oricand acel moment, daca piesa va fi una la fel de geniala precum Vicleniile lui Scapino. Piesa amintita a fost jucata cu casa inchisa la Ploiesti in doua zile consecutive. Actorii teatrului masca au fost senzationali, iar pentru mine apar si acum furnicaturi prin tot corpul cand ma gandesc la senzatia de multumire pe care am avut-o dupa incheierea reprezentatiei.

Acum teatrul Masca revine la Ploiesti cu un musical englezesc in regia lui Mihai Malaimare care joaca si rolul lui Hodge in piesa Acul cumetrei Gurton. Nu stiu daca voi ajunge de data aceasta la Casa de cultura a sindicatelor din Ploiesti, pentru ca pe 28 ianuarie 2015, de la ora 19:00, atunci cand se va pune in scena piesa, eu voi fi ocupat cu alt eveniment mai important sufletului meu. Dar asta este alta mancare de peste.

Asta nu inseamna ca nu pot fi cu gandul la ce am pierdut pe plan cultural. Dar cum in viata toate au un pret, platesc si eu pretul a doua placeri nevinovate imposibil de impartasit in acelasi moment. Totusi pretul pe bilet ar fi de 30 de lei pentru adulti, studentii si elevii platind pretul la jumatate. Mi-as dori sa fie o repunere in scena a acestei piese, pentru a putea sa ajung si eu. Altfel ma tem ca voi rata definitiv aceasta piesa.

Acul cumetrei Gurton va fi pusa in scena de personajele/actorii:


Cumătra Gurton – Olga Delia Mateescu
Hodge – Mihai Mălaimare
Doamna Chat – Anamaria Pislaru
Domnul Baylye – Sorin Dinculescu
Diccon – Aurel Sorin Sandu
Doctorul Rat – Bogdan Angelescu
Tib – Alina Crăiţă
Cock – Valentin Mihalache
Motanul Gib – Răzvan Teodorescu
Scapethrift – Andrei Drăgulescu

Chirstian – Haricleea Daniela Bădescu

Un comentariu:

Spune-ti parerea