joi, 12 noiembrie 2015

Galeria echipei Steaua la meciul cu Buducnost

Am fost prezent în Sala Polivalentă din București la întâlnirea dintre Steaua CSM EximBank și Buducnost Podgorica contând pentru grupele competiției Eurocup. Audiența a fost destul de mică. Sala nu s-a umplut nici pe jumătate, dar spectacolul a fost suficient cât să-mi facă plăcere că am fost prezent în sală. Un lucru mi-a atras atenția mai mult decât orice altceva și e nevoie să-l fac public. Galeria Stelei s-a comportat exemplar pe toată durata meciului, strigând și cântând pentru echipă. Nu am auzit înjurături și nici huiduieli nu prea au fost. Am văzut o galerie cu totul și cu totul diferită față de cea care primea cu ostilitate galeria Asesoft cu un an în urmă, într-o deplasare la care am luat parte. Atunci galeria Asesoft a fost îmjurată, scuipată și supusă unui tir de obiecte aruncate asupra ei. Toate astea se întâmplau dintr-un teribilism inexplicabil pe care îl au de obicei galeriile din România. De data asta probabil galeria stelistă nu a avut cu cine să se certe sau pur și simplu se află încă sub semnul #colectiv și realizează că ne putem respecta adversarii și ne putem susține civilizat echipa, așa cum este normal. Iată dovada din finalul meciului conform căreia galeria echhipei Steaua a dat dovadă de normalitate și fairplay. AȘA DA!



Referitor la meci, Steaua s-a impus în cele din urmă cu scorul de 81-75, având totuși câteva eoții pe final. Totuși nici Buducnost nu este o echipă slabă, ceea ce face victoria echipei Steaua cu atât mai valoroasă.

Un comentariu:

  1. Ar fi prea-frumos daca ar fi un comportament de lunga durata si daca romanii ar invata in sfarsit ca a sustine nu inseamna a injura oponentul.
    Dar esti usor partinitor in articol, fiindca am fost si eu martora la meciuri in Ploiesti si stiu ca si galeria Asesoft-ului "gratula" oaspetii cu aceleasi injuraturi si huiduieli cu care spui tu ca era ea intampinata in alte localitati. Deci nimeni nu e suficient de inocent incat "sa ridice piatra".

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea