luni, 2 noiembrie 2015

Te iubesc femeie!

Te iubesc femeie pentru că înainte de toate mi-ai fost mamă! Te iubesc femeie pentru că îmi poți fi soră, mătușă, nepoată sau bunică! Te iubesc femeie pentru că poți fi soție! Te iubesc femeie pentru că exiști ca să mă competezi! Te mai iubesc și pentru că ești frumoasă, chiar și atunci când muncești din greu! Te iubesc pentru că miroși bine și pentru că mă faci să radiez de fericire în jurul tău! Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc!

Ellis.ro


Am mii de motive să te iubesc femeie!


Pentru toate motivele de mai sus și pentru alte câteva mii de motive te iubesc și te susțin în tot ceea ce faci. De aceea te apreciez că faci parte din comunitatea on-line pentru femei, Chic-Elite. Știu cât de important este pentru tine să fii la zi cu cele mai noi știri din modă, cu fardurile de ultim moment sau cu coafura cea mai apreciată. Mai știu că părerea celor din jur contează pentru tine și că te simți cu atât mai feminină și mai încrezătoare în tine, cu cât ești mai complimentată.



Tocmai de aceea te vreau fericită la brațul meu și te las bine-mersi să socializezi si să te informezi zi de zi pe platforma de mentorat si de socializare Chic-Elite. Am văzut și eu că  această comunitate Chic-Elite este o comunitate interactivă care adună într-un singur loc cele mai diferite femei dar care au în comun același interes: să fie frumoase și inteligente.

Îmi place de tine femeie că pui accent pe eleganță. Te îmbraci bine și vrei să fii admirată chiar și atunci când ieși în parc să alergi. Fără tocuri și fără machiaj dar cu o atitudine demnă de premiul Oscar. Așa te simți bine în pielea ta și mie îmi place să te văd așa, deși uneori mi-e frică să nu te pierd. Nici măcar o secundă nu aș vrea să te știu sedusă de un alt bărbat chiar dacă meriți să-i ai pe toți la picioare.



Acum că te știu elegantă atât la interior cât și a exterior te vreau lângă mine pentru tot restul vieții. Te văd în fața ofițerului de la starea civilă îmbrăcată într-o ținută superbă creată special pentru tine de casa de modă Ellis, în frunte cu Eli Lăslean. Radiezi de fericire și urmează să spui DA.

Și eu spun asta! DA, te iubesc femeie!

Articol scris pentru Superblog.

Un comentariu:

  1. Foarte fain articolul, dar mai ales o propozitie din penultimul paragraf. Data viitoare cand te mai indragostesti poti sa folosesti replica asta, incalzeste sigur inima unei femei.
    E prima oara cand aud de o platforma de mentorat. Suna interesant. Daca atunci cand se deschide siteul asta apare un mesaj cu "e o versiune beta" asta oare inseamna ca siteul e abia lansat si asta sunt un fel de probe, de avantpremiera?
    Un sigur lucru e exagerat la articolul asta (bine, exceptind faptul ca declari tuturor femeilor ca le iubesti:)
    e exagerata afirmatia cu fetele nemachiate si fara tocuri. Pai nu te amuza anual stirile alea cu femeile care au devenit atat de dependente de tocuri incat organizeaza ca stupidele concursuri de alergat pe tocuri ? :)
    Cat despre fara machiaj ... mie mi s-a spus de catre o alta femeie ca e de neam prost sa nu dai macar cu fond de ten. :( adica sa nu ma dau eu, nu tu.
    In rest, de o caldura aparte articolul asta, si l-am deschis intr-un context cum nu se poate mai bun, a compensat o dezgustare a mea de adineauri. Explic pe mail-ul pe care nu-l citesti.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea