miercuri, 18 noiembrie 2015

Cand o sa scap de cosuri o sa-mi iubesc pielea...

Nu sunt cel mai încântat om în ceea ce privește relația cu pielea lui. Am început articolul într-un mod negativ și nu-mi place, dar măcar sunt sincer. Nu am avut niciodată un ten curat, dacă ne raportăm la perioada post-copilărie. Probabil că am început să urăsc un defect al pielii mele atunci când am constatat că deși trecut de pubertate și mai apoi de adoescență, pielea mea tot continuă să fie gazda unor coșuri. Atât de darnică este cu coșurile, de pe față mai ales, încât dă voie fiecărei tentative de coș să evolueze cum vrea. Unele la suprafață, iar altele sub piele. Fiecare coș cu pretențiile lui. Nici nu știu dacă ar fi trebuit să apelez din timp la specialiștii Gerovital, dar știu că tot speram că încă nu a trecut vremea coșurilor. Așa se face că în loc să apelez la niște produse românești de calitate, care să-mi mai oprească apariția coșurilor pe față, am preferat să aștept să-mi treacă de la sine. Și foarte rău am făcut.


Am făcut pace cu pielea mea


Acum tot ce mai pot face este să sper că nu vor mai fi și alții atât de naivi precum am fost eu. Și că nu vor fi nici atât de ăncrezători în pielea lor precum am fost eu. Că am fost tare încrezător în ea și ea m-a trădat de nu m-am văzut.

Așa că vă îndemn să mergeți la dermatolog copii. Mergeți dacă pielea și tenul vă trădează așa cum m-a trădat pe mine. Și dacă vi se va potrivi vreun produs din gama Gerovital H3 Derma+ sunt sigur că orice medic dermatolog îl va alege ca primă soluție pentru a vi-l prescrie. De exemplu crema antiacneică din gama Gerovital H3 Derma+, care ameliorează simptomatologia tenului acneic în special în cazul acneii juvenile.

Prea multe nu ar fi de spus. Din partea mea v-am dat un exemplu negativ din care să trageți singuri concluzia că cine va face ca mine, ca mine o să pățească. Cât despre mine, nu știu dacă îmi voi iubi vreodată pielea atât cât ar trebui (pentru că este totuși a mea, bună sau rea) dar știu că am făcut pace cu ea și uneori chiar o mai alint cu ceva creme speciale.

Dacă totuși vreți să cereți sfaturi de la persoane avizate, mergeți mai degrabă pe pagina de facebook Farmec. Veți găsi destule informații prețioase acolo.

Eu am scris acest articol pentru Superblog și chiar dacă mi-am vorbit de rău pielea, nu sunt în relații foarte rele cu ea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea