sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Pregatind masina pentru iarna

Am avut „ghinionul” de a fi ajutat de un prieten să mă deplaseze dintr-un loc în altul al orașului, cu mașina lui. Puteam să mă deplasez și cu autobuzul, dar el a insistat să mă ducă folosind mașina lui, un Audi A3. Zis și făcut! Ne-am urcat în mașină și am plecat prin oraș către locul în care eu aveam treabă. Pe drum a luat în plin un șurub în roata din față.

A făcut pană și clar că cel mai mare vinovat eram eu, că din cauza mea a făcut pană. De aceea a fost „ghinion”. Partea aiurea e că șurubul acela ascuțit pe care l-a găsit în anvelopa mașinii era atât de bine înfipt încât parcă îl pusese cineva cu mâna și îl înșurubase bine acolo.


Piese auto Audi originale


Dar cu lucrurile nu se întâmplă fără vreun rost, prietenul meu a decis că este timpul potrivit să-și pună anvelope de iarnă. Dacă tot umblă la mașină să schimbe o anvelopă, măcar să le schimbe pe toate. Așa că în ziua lui liberă pe care i-am „stricat-o” eu, a stat să dea comandă pe internet. A găsit și alte piese din categoria piese auto Audi pe internet. Și cum a fost și Black Friday în vinerea cu pricina, a găsit exact cele mai bune prețuri la anvelopele care îi trebuiau și la celelalte piese pe care le-a luat suplimentar.

A găsit pe magazinul de piese auto pe care a intrat și a făcut comanda, piese originale pentru mai multe modele de mașini. Piese Audi, piese Seat, piese Skoda și piese Wolksvagen toate originale pentru majoritatea modelelor care se găsesc pe piața românească. A avut noroc că pe lângă Black Friday a mai găsit și lichidări de stoc pentru piesele auto pentru Audi. A luat și consumabile de care nu avea neapărată nevoie atunci, dar pe care le va folosi la un moment dat.

Așa cum vă spuneam, nimic nu este întâmplător în opinia mea. Așa că dacă se întâmplă să aveți ghinion și să faceți pană, poate ghinionul aduce după el și un noroc imprevizibil așa cum i s-a întâmplat prietenului meu. Și în cazul acela se mai îndulcește situația. Cam așa este în viață... una rece, una caldă. Sper să aveți parte de „drumuri bune” așa cum își urează de obicei șoferii de tir între ei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea