joi, 14 august 2014

Calitate sau făcătură?

Ce părere aveți?  O pereche bună de încălțări sau 10 de calitate îndoielnică? 
Pana acum eram de părere: bai îmi iau o pereche de sandale mișto de firma, din piele și o port 5 ani fără probleme, dar încet încet părerea începe sa mi se schimbe și ușor usor mă reprofilez. 

Dacă stau sa mă gândesc puțin ce rost are sa dau 300 lei minimum pe o pereche de încălțări și la anu' poate nu mai sunt la moda, când cu banii aia îmi iau 10 perechi și port câte una în fiecare zi, un anotimp și anul viitor sunt tot în pas cu moda. Voi ce părere aveți?  Tinand cont ca nu sunt o milionara în euro, pentru ca dacă eram nu stăteam la discuții...vorbim de clasa de mijloc. 

În schimb am un fix, niciodată nu îmi iau adidasi ieftini, dacă nu sunt din piele nici nu mă uit la ei, poate pentru ca eu abordez stilul sport și ador adidasii. 
Dacă as putea as purta în fiecare anotimp numai adidasi.
Eh fiecare cu "pasaricile" lui, sper doar sa nu am vreun stol...:)))).
Bineînțeles ca trebuie sa și detest ceva în materie de încălțăminte...ghiciți? Nu cred, niciun om normal nu detesta cizmele sau ghetuțele. Ei bine eu da!

Toate fetele adora cizma cu o fustițe frumoasa, toate fetele, dar eu nu. Eu prefer bocancii...Am o pereche foarte finuta din piele de vreo 3 ani și în fiecare iarna nu îi las.

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea