sâmbătă, 23 august 2014

Planuri de viitor


Am atât de multe planuri pentru viitor încât nu știu cu ce sa încep, mă tot gândesc cum ar fi mai bine, cum sa fac sa iasă totul perfect dar am atât de multe îndoieli. 
Majoritatea planurilor sunt cu și despre noua casa, ce culori sa fac pereții,  cum sa iau perdelele, mobila de care, ce model, ce culoare...uof...cu cât răsfoiesc mai multe reviste sau mă uit mai mult pe internet cu atât sunt mai confuza. 

Dacă nu aveam acces la atâtea informații și te puneau sa alergi dintre modelul x și modelul tot x treaba era foarte simpla, dar așa este complicat. Inițial am vrut sufrageria cu un perete lila, perdele și draperia tot în genu', acum nu mai vreau sufrageria,  vreau dormitorul matrimonial.

Sper sa ma hotărăsc intrun final și sa scăpăm de aceste mari probleme. 
Alte planuri sunt legate de baiat, vreau sa fie cel mai bun, cel mai tare, cel mai cel în toate privințele și îmi doresc din suflet sa coopereze și el în alegerile pe care le voi face.
Și în finalul listei este o mașină, nu vreau fițe, impresii, ultimul răcnet în materie de mașini, îmi doresc una simpla cu care te poți deplasa oricând dorești fără sa depinzi de nimeni.

O mașină în secolul 20 este foarte utila mai ales când ai familie și copii...masina a devenit o necesitate ca orice alt obiect și poate mă ajuta Doamne Doamne, sănătate sa avem ca ușor ușor le facem pe toate.

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea