sâmbătă, 23 august 2014

Nu ma pricep deloc

Am impresia ca sunt cel mai prost dansator dintre toate cunostintele mele. Nu reusesc sa ma misc asa cum mi-as dori, sau cel putin asa am eu impresia. Dansul, ca si muzica, limba engleza, baschetul sau cantatul, este o activitate pe care desi o indragesc si imi face placere sa o urmaresc, nu reusesc deloc sa o desfasor in limite decente. Toate activitatile enumerate mai sus imi sunt pe plac, dar in niciuna dintre ele nu reusesc sa depasesc asteptarile mele. Parca ceva ma tine pe loc. Toate se invata intr-o masura mai mare sau mai mica, dar deocamdata eu nu sunt multumit cu nivelul niciuneia dintre ele, desi am facut eforturi in a le stapani la un nivel decent.

Dansul este una dintre activitatile care imi plac. Dar mai mult ma uit la altii decat sa dansez eu. Desi la petreceri dansez, nu sunt niciodata multumit de miscarile mele, ci doar de faptul ca am fost in stare sa ma misc si sa nu stau intr-un loc, sau pe scaun/canapea (lucru care mi se pare chiar mai urat decat un dans prost). Acum sa nu credeti ca ma vad campion in aceasta activitate. Dar mi-as dori sa ma misc ceva mai bine decat o fac acum. Este insa una dintre activitatile pe care am incercat sa o fur de la altii. Nu am fost niciodata la dansuri. La niciun tip de dansuri. Dar cred cu tarie ca un curs de dans te poate aduce in stare sa performezi pe ringul de dans si sa fii admirat de altii pentru prestatia ta. Cred asta, pentru ca am vazut oameni cu un fizic nerecomandat dansului, dar care danseaza atat de gratios, incat te gandesti ca au mii de ore de dans la activ. Nu este chiar asa. Cei pe care i-am vazut eu, au fost la cateva zeci de ore de dans si totusi au prins miscari ale unor dansuri dificile.

Asta m-a facut sa cred ca se poate. M-a facut sa cred ca orice om, chiar si unul cu incredrea la pamant, poate dansa la un nivel multumitor. Trebuie numai sa isi doreasca si sa fie instruiti cum trebuie. De exemplu exista profesori de dans precum cei de la dans sportiv Latino Time care reusesc sa scoata performanta din orice tip de om paralel cu dansul. Este mult de munca, dar atat timp cat cel invatat sa danseze are vointa si ambitie, totul este posibil si scopul cursurilor de dans vor fi atinse la final.

Eu trebuie sa fac si asta la un moment dat, de preferat inainte de a ma casatori, ca altfel nu stiu ce se va alege de Valsul mirilor. Daca nu invat pana atunci sa dansez cat de cat, este posibil ca dansul mirilor sa fie pus in scena de o dublura de-a mea.

Pana ma apuc sau nu de cursuri de dans, promit sa nu stau jos la nicio petrecere si sa exersez dansul meu de incepator. V-am spus ca eu consider mai interesant un om care danseaza cu riscul de a se face de ras, decat unul care sta pe canapea de frica sa nu se faca de ras.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea