joi, 7 august 2014

Pantofi pe comanda

Acum ca tot am inceput sa castig mai multi bani si ca voi avea o nunta la care trebuie sa fiu cavaler de onoare, am zis sa imi permit si eu sa cumpar o pereche de pantofi de calitate superioara pentru mine, facuti daca se poate, chiar pe comanda. Si primul atelier incaltaminte pe care l-am gasit online a fost extrem de intresant pentru serviciile pe care le oferea, asa ca am zabovit mai mult acolo si am inceput sa caut un model pentru prietena mea. Ceva frumos din piele naturala, colorati, cu un design placut, etc. Dar ei i se pusese deja pata pe niste pantofiori vazuti intr-o revista si nu ii  mai puteam intoarce aceasta decizie in niciun fel. Dar am gasit solutia pe aceeasi pagina. Atelierul cu prcina oferea clientilor sai posibilitatea de a comanda incaltaminte de pe gustul lor, respectand totusi o serie de criterii, nesemnificative totusi pentru mine.

Am mers asadar cu imaginea din revista si am dat comanda de acea pereche de pantofiori „unicat” fara de care prietena mea nu putea sa mearga la nunta. Profesionalismul de care a dat dovada „mesterul” la luarea comenzii, m-a uimit destul de tare, mai ales ca nu eram un client fidel si cine stie daca voi mai da vreodata sau nu pe acolo. La urma urmei eu nu-mi permit chiar la fiecare achizitie pantofi facuti pe comanda, desi mi-as dori sa-mi personalizez incaltarile de fiecare data. Daca pe prietena mea am rezolvat-o repede, eu am avut de tras putin mai mult. Am tot cautat pantofi lucrati manual, eventual facuti pe comanda, pana cand am gasit atelierul de incaltaminte potrivit gusturilor mele.

Acum tot ce mai am de facut este sa ma obisnuiesc cu pantofii cei noi, ca sa nu am surprize neplacute la prima purtare. Asta nu ar fi deloc greu avand in vedere ca interiorul acestor pantofi este unul destul de moale si nu pare a-si dori sa lezeze pielea piciorului. Si daca tot am facut o investitie mai speciala pentru achizitionarea incaltamintei, am sa fiu un pic mai atent la ceea ce poarta ceilalti nuntasi invitati la nunta la care merg si eu. Ca sa am si eu ce barfi eventual, ca asa-i place romanului.

Totusi va recomand sa aveti mare grija cand alegeti atelierul de incaltaminte de unde sa cumparati pantofii, ca sa nu aveti surprize. Alegeti-l pe cel care se potriveste nevoilor dumneavoastra si pe cel care face totul pentru clientul sau!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea