joi, 14 august 2014

Vineri...3 ceasuri rele?

Vai, am început ziua tare "bine" și am terminat-o la fel de "bine".
Mă trezesc în jur de 8 cu o energie fantastica, fac repede curat, mă imbaiez și plec spre tara sa duc copilul la bunici, sa petreacă la curte câteva zile. Ajung acolo și primesc un telefon..."hey mă marit, pe 20 septembrie te aștept la nunta"( o verișoara îmi da minunata veste, nu am nimic rău de zis, mă bucur pentru ea, îi urez toate cele bune dar mă gândesc la buzunarul meu care zgâlțâie zdravan)..."super, felicitari, bineînțeles ca vin!". 

Nu trece o ora ca cineva striga la poarta, nu veți ghici niciodată cine...de ce...uof...mda, o alta invitație la nunta pe 20 septembrie de la o vecina și chiar trebuie sa merg pentru ca și ea a fost la mine.
Nu vreau sa mă gândesc...haine, darul iar eu sunt în pom cu banii.

Și ca sa fie tacâmul complet, ziua se încheie cu o alta invitație,  tot la nunta din partea fratelui meu de cruce, care în toamna își pune pirostriile.
O zi ca asta nu am avut niciodată și o s-o țin minte mult timp de acum înainte. Nu știu cum o sa se rezolve totul dar cumva trebuie.

Sper ca anul acesta sa numai apară vreo alta obligație sau vreo ruda care nu are ce face decât sa facă nunta, 3 sunt mai mult decât suficiente, plus un botez.  Cred ca se schimba zicala cu marți 3 ceasuri rele în VINERI 3 CEASURI RELE.

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea