duminică, 10 august 2014

Dilema mare

Cine mă poate "lumina" în aceasta mare dilema a mea? Am vrut sa schimb instalația electrica acasă și am căutat un meșter cât de cât..priceput. 
Întâi am intrebat un fost coleg de facultate care este electrician cu acte în regula, cam cât m-ar duce aceasta lucrare, zice așa ca pentru mine 4 mii lei...Am crezut ca nu am auzit bine, ca glumește dar din păcate nu a fost așa.  "Colega se ia în jur de 60 70 milioane pentru ce ai tu aici, dar așa ca ne cunoaștem Îți cer doar 40...40 mana de lucru ". 
Bineînțeles ca am abandonat repede oferta colegului și am mai căutat. 
Găsesc un nene de la cuca macaii care nu are nicio diploma, niciun atestat de mare electrician dar știe meserie.
Domnul zice ca 12 milioane mana de lucru plus materialele în jur de 10...Hmm..cât de cât mai acceptabil dar hai sa mai cautam poate găsim ceva mai bine. 
Un vecin de la tara zice ca vine eu cu materiale tot iar mana de lucru maximum 5 mil. Parcă totuși. .prea puțin. .După mintea mea nu e bun..nu se pricepe..adică unul cere 40 mil și altul maxim 5 pe aceeași lucrare..ceva nu e în regula.
Am hotărât sa îl iau pe nenea 12 mil, ca na nu îl vreau nici pe cel mai scump dar nici prea ieftin. .așa de mijloc.
Bun, iau materiale, începe treaba, îmi găureste toți pereții,  vecinii mă ciocane la ușă ca vaiiii e gălăgie mare dar mergem înainte. 
Îmi explica acolo cu nulul,  cu impamantare..pe limba lui..ca nu am înțeles nimic și gata, ne socotim și ne luam la revedere.
Acum eu mă tot întreb de ce așa mari diferențe?  Cum se calculează un preț pentru asemenea lucrări? Chiar nu îmi explic așa ceva...poate se găsește cineva sa imi zică și mie.

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea