luni, 7 noiembrie 2011

As spune STOP monotoniei

Sfarsitul acesta de an  ar fi trebuit sa fie unul minunat pentru mine in cazul in care nu mai sunt nevoit sa merg la serviciu, asadar nu mai sunt  legat de programul de la serviciu. Sunt somer si ma gandeam ca lucrul asta imi va aduce mai multa bucurie si timp liber.  Nu a fost chiar asa, in continuare nu este tocmai cum mi-as fi dorit, tocmai de aceea mi-am facut un plan cum sa scap de monotonie, cum sa profit de  timpul relativ liber, in conditiile date. In ultima vreme am tot stat pe internet plasand pariuri, urmarind zi de zi meciuri de baschet, refuzand ocazii de iesit cu prietenii si acest fapt mi-a dat o doza in plus de monotonie  adaugata programului meu banal de zi cu zi. Astfel m-am gandit ca un prim pas in impacarea acestor doua activitati (iesitul cu prietenii si parierea) ar  fi achizitionarea unui laptop. Astfel as putea lua cu mine   activitatea pe care o pot face acasa la un moment dat, atunci cand as avea ocazia de a fi in alt loc alaturi de prieteni. Astfel imbin utilul cu placutul ca sa zic asa. Si pentru asta m-am gandit ca laptopul care m-ar putea ajuta  in primul meu pas catre schimbarea stilului de viata este laptopul Asus K53SV-SX153D. Configuratia acestui laptop este mai mult decat buna  pentru nevoile mele. Nu am nevoie de foarte mari performante de la un laptop, desi acesta m-ar putea ajuta si in cazul in care as vrea sa experimentez  ceva jocuri sau programe mai sofisticate. Ce este insa de  bifat in dreptul laptopurilor din aceasta gama sunt doua proprietati  care imi par ca ar fi fost facute dupa placul meu.   Este vorba despre carcasa  din aluminiu facuta special pentru a  mentine palmele uscate. Eu am mari probleme din motivul  palmelor umede la calculator.  Umezeala coroborata cu mainile murdare, transforma suprafata mouse-ului  intr-o suprafata grasa, murdara. Cu  aceasta  calitate a laptopului pdespre care vorbesc, as scapa de acest inconvenient. Caldura  emisa de componente este  directionata catre alte cai de evacuare, tinnd suprafata de contact cu mainile la o temperatura optima.
A doua calitate care ma impresioneaza la acest laptop este  aceea de a  minimiza consumul de energie atunci cand  activitatile asupra laptopului sunt reduse, in sensul in care  se consuma mai putina energie, componentele mai putin folosite  fiind alimentate la frecvente mai scazute. Acest lucru mi-ar folosi spre exemplu  cand merg la fotbal cu baietii. As putea lipsi de langa o priza  cateva ore,  iar in pauzele dintre jocuri as putea plasa pariurile sau verifica pariurile deja incheiate. Astfel reusesc sa imi tinsi prietenii aproape si  viciul de parior in ritmul normal. Cat despre vizionarea meciurilor, consider ca este mai bine sa practic un sport decat sa-l urmaresc la nesfarsit din fata ecranului.
Acesta este un pas important in schimbarea stilului meu de viata. Urmeaza sa ma las si de alte vicii si o voi face in curand pentru ca am suficienta vointa. Am renuntat la altele, voi renunta si la cele pe care le mai am.


Acest articol participa la concursul SupeBlog2011.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

3 comentarii:

  1. da, pe criteriul asta al portabilitatii mi se pare si mie folositor un laptop.
    Iar ceea ce spui tu la modelul asta cu optimizarea consumului de energie, nici nu-ti dai seama cat de importanta e in cazul unui laptop !

    RăspundețiȘtergere
  2. e util un laptop dar pentru oameni de afaceri asa consider eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. este foarte util un laptop, pentru oricine

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea