vineri, 25 noiembrie 2011

Cosuletul cu cadouri

Ideea de a da drept cadou cosuri cu bunatati este veche si se practica in special in spatiul rural. Insa  obiceiul s-a raspandit  si in spatiul urban iar  oamenii mai obisnuiesc sa-si dea cadouri  cosuri  cu bunatati. Cand eram mititel tata primea de la intreprinderea unde lucra Cadouri de Craciun  de sarbatori. Intre timp obiceiul s-a mai stins, dar  la televizor inca se mai organizeaza concursuri care au drept premiu un cos cu bunatati. Eu daca ar fi sa ofer  un cos  plin cu cadouri as incerca sa imbin placutul cu utilul. Cosul de cadouri pe care mi-l imaginez eu ca fiind atractiv pentru oricine ar arata cam asa:




  • O sticla de Tuica, bautura romaneasca nelipsita de pe masa  romanilor de sarbatori.










  • Cozonacul nelipsit de pe masa  de Craciun







  • Cele mai bune bomboane ca sa o indulcesc pe ea. 

Cam astea ar fi ideile mele pentru un cos frumos si interesant  dat cadou cuiva care sa-l aprecieze si caruia sa-i produca o mare  bucurie primirea lui. Toate acestea asezate intr-un cosulet frumos precum cele din cosurile de cadouri pentru Craciun predefinite   de Borealy.
Spiritul Craciunului sa ne gaseasca cu bine! Eu pe langa cadouri mai am niste idei de fapte bune pentru perioada ce urmeaza.
Acest articol participa la SuperBlog2011


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

2 comentarii:

  1. hmmm, tuica era de asteptat sa imi para bine-venita, dar imi mai place destul ceva anume din cosul asta.
    p.s. totusi, indirect, constat ca ideea ta despre "ea" care sa merite cosul asta este ca "ea" e o acritura, asa se deduce din ce ai zis! Uite ca am aflat ceva interesant despre preferintele tale, noroc ca am o deductie atat de buna. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Idei foarte bune de cadou, toate, dar eu ma multumesc si daca primesc un singur lucru: - un iPhone 4S :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea