miercuri, 16 noiembrie 2011

Tehnici esentiale de . . . marketing

Se stie ca  reclama este cheia succesului  pentru un producator, iar ea poate fi facuta in  numeroase moduri.  In ultimii ani  reclamele ne  intampina la orice pas iar subconstientul nostru asociaza imaginea produsului cu reclama fie ca vrem sau nu.  O metoda relativ noua de a face reclama on-line este reclama prin intermediul site-urilor sau blogurilor de nisa sau nu. In on-line nu conteaza foarte tare daca faci reclama la cercei pe un site  de stiri. Important este ca lumea sa te cunoasca, sa fi auzit de tine, sa-ti viziteze pagina iar atunci cand va dori sa cumpere cercei sa  te ia in calcul. Astfel ai deja potentiali cumparatori. La urma urmei toti vom avea nevoie la un moment dat de servicii sau  bunuri de cumparat din reclamele pe care le vedem pe toate site-urile, mai ales ca  vanzarile on-line tind sa creasca de la an la an.
Eu unul m-am gandit la o afacere pe care o pot urma cand voi avea conditiile necesare. Sa vand animalute exotice (pestisori sau pasari) si accesorii pe plan local si prin imprejurimi, iar pentru  cantitati mai mari in toata tara. Si fiindca sunt blogger si cunosc potentialul  publicitar al blogosferei locale sau nationale mi-as face reclama prin intermediul unor bloggeri pe care sa-i platesc sa scrie pentru mine articole platite. Probabil ca un blogger cu experienta si  cu un blog bine cotat  ar cere 150-200 de lei pe un articol  bun. Nu este mult deloc avand in vedere cat impact poate avea parerea unui blogger cunoscut asupra cititorilor sai. Acesti formatori de opinie, in persoana bloggerilor iti pot aduce   suficienti posibili clienti pe care ii poti  concretiza prin promotii, vouchere, reduceri  sau  sisteme de refferal. Si pentru ca  reclama  prin recomandare din gura in gura, de la om la om este si mai de succes, voi avea o afacere infloritoare de pe urma reclamei care la inceput ma poate costa  pana in 1000 de euro. Cred in aceasta  ipoteza, fiindca am mai avut un astfel de succes la scara mai mica ce-i drept. Dar  ce conteaza aici este   reusita  unei campanii  de publicitate.
Concomitent cu campania de mai sus as organiza si un concurs cu cateva premii consistente, constand in vouchere ale caror valoare sa fie valabila atunci cand clientul plateste o anumita suma din buzunar pentru a acoperi intreaga comanda. Astfel voi avea acoperire pe o parte din premiile acordate si deasemenea alti posibili clienti dintre participantii la concurs. Chiar si simpla sponsorizare a unui concurs, cu  acordarea de premii din  propriul magazin te poate scoate in evidenta daca serviciile oferite sunt de calitate.  Precum Oktal.ro  din al carui magazin on-line se vor  alege produsele pe baza voucher-elor castigate la concursul SuperBlog2011.
Cred in puterea reclamei pe internet si in unitatea blogosferei si sunt convins ca daca voi alege afacerea potrivita, tipurile de reclama descrise mai sus m-ar putea ajuta in promovarea produselor proprii.

Acest articol participa la concursul SuperBlog2011



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea