vineri, 4 noiembrie 2011

Romaneste

Hypermarketul Real care e fara egal dupa cum o spune si sloganul lor, a lansat campania "Produceti romaneste, vindem romaneste" cu care spera sa  incurajeze  producatorii autohtoni sa  dirijeze productia in Romania  evitand astfel exportul . Mai mult, ii  indeamna pe micii producatori sa se  alature in asociatii, reducand astfel costurile de productie, depozitare, transport, etc. Proiectul este unul bun si a fost pus in functiune deja in Baia Mare unde producatorii maramureseni au dat dovada de intelepciune si s-au alaturat cu succes initiativei. Si in Timisoara  a fost pusa la incercare  tagma de mici producatori, care a raspuns deasemenea pozitiv.
In Ploiesti, in oraselul meu, am vizitat ieri Hypermarketul Real cu doua scopuri. Sa depistez  daca cumva a ajuns  campania si la noi si sa cumpar cate ceva din oferta extraordinara aniversara. Real  implineste 5 ani pe piata romaneasca si cu aceasta ocazie au preturi extrem de atragatoare la o gama larga de produse. Chiar mi-am cumparat  niste articole cu reducere de 75% la cel de-al doilea produs. Pe timpurile de criza de acum, ofertele acestea sunt binevenite. Oferta este disponibila pana pe 9 noiembrie 2011  si cu aceasta ocazie puteti castiga si unul din cele 100.000 de premii. Chiar in fata mea o persoana a castigat si recunosc ca am fost invidios ca nu am fost cu un minut mai devreme la acea casa pentru a lua talonul castigator.
In magazin insa am constatat ca articolele  produse in Romania aveau inscriptie cu steagul Romaniei in dreptul lor la fel cum si in pliantul  ofertelor de la Real apare acest marcaj.  Si daca tot eram in trecere cu scopul sa vad  niste produse romanesti pe rafturi, nu puteam trece indiferent pe langa batonul Rom care a evoluat  de-a lungul timpului cu mine. Daca eu m-am facut mare si Rom a devenit Rom cel mare, pastrand insa si  alte doua  marimi ale batonului plin de amintiri. Este printre singurele produse  care imi mai aminteste de  produsele autentice din copilarie. Si culmea ca nici gustul nu i s-a schimbat, asa cum s-a intamplat cu ale altor produse.
Dupa casele de marcat am observat un stand de-a dreptul pitoresc. In tot decorul modern al  hypermarketului Real, era foisorul din  coceni si papura amenajat de Gospodaru' . Am si aruncat putin privirea pe produsele proaspete din vitrina frigorifica.  Am ramas surprins sa vad in vitrina cascavalul afumat pe care-l vedem prin targurile de toamna organizate in judet. Mi-a lasat gura apa, dar nu mi-am permis sa mai cumpar ca deja imi  consumasem bugetul de cumparaturi. Oricum era un stand plin de produse  "made in Romania" si asta m-a lasat cu un gust dulce. Ma bucura gandul ca  s-a gasit cineva care sa  puna in aplicare ideile nu doar sa le spuna. Daca incurajam productia romaneasca cumparand produse romanesti, vom  incepe sa urcam usor economia tarii noastre. Banii raman in tara cand cumparam produsele facute de  compatrioti. Se pun la dispozitie noi locuri de munca.  Cu cat  creste cererea de produse romanesti cu atat va creste si productia, ca pamant de cultivat avem destul.
Cand Real a  vandut 200 de tone de mere romanesti intr-un weekend a facut un pas important  in sprinjinul Romaniei, intr-o  perioada cand importul este in floare din pacate. Dar nu este de ajuns ca cineva sa vanda, este nevoie ca cineva sa cumpere. Asadar  sa producem romaneste, Real sa vanda romaneste, toti romanii sa cumpere romaneste!


Acest articol participa la Superblog2011.

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

7 comentarii:

  1. Faina descrierea. Ai putea sa le ceri bani pentru campanie de marketing :)

    RăspundețiȘtergere
  2. te pricepi nu gluma meriti un premiu

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt sponsori la Superblog, deci vor da ceva premii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare!!! Chiar imi place cum ai descris. Te pricepi. Felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Au trecut deja 5 ani de cand sunt pe piata? La cat mai ,,multi ani Reali !,, in Romania . Mine le fac si eu o vizita, ca tot este ziua mea si voi degusta si eu batonul ROM .

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos articol si interesant , chiar te pricepi !

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea