vineri, 11 noiembrie 2011

M-as juca si n-am cu ce . . . ar fi bun un AMD

Cand am trecut eu in lista mea de dorinte pe anul 2011 imbunatatirea  PC-ului am stiut eu ce fac. Insa am fost tras la raspundere cum ca nu as avea nevoie de asa ceva. Inca tin sa contrazic pe aceia care au contestat aceasta dorinta a mea si inca nu am renuntat  la gand desi  pana acum in a 11-a luna din an nu am reusit sa cumpar calculatorului meu decat un gamepad. E bun si asta, dar pe zi ce trece  vad cum  tehnologia  este  tot mai grabita si evolueaza in continuu, iar cu ea tin pasul si marile companii care lanseaza jocuri cu tot mai mari cerinte. Deja configuratia calculatorului meu nu mai   este in stare sa suporte jocuri mai complexe aparute din 2010  pana acum. Iar eu  sunt tot mai dornic de o noua configuratie. Ultima aparitie  care mi-a  captat atentia este platforma Llano de la AMD, care  face fata cu brio cerintelor de ultima ora. Pare a fi o  platforma ingemanata cu romanul  autentic, care  este bun la toate. Asa este platforma Llano care ne ajuta sa facem mai multe lucruri deodata ba chiar consumand mai putine resurse, pentru ca si nevoile oamenilor s-au schimbat mult in ultimii ani. Daca in trecut ne era de ajuns un sistem cu o configuratie simpla la care sa practicam jocuri, sau pe care sa ascultam muzica ori sa lucram la vreun program, in prezent si in viitor pretentiile noastre sunt mari si vor tinde sa creasca. Acum ne dorim sa ascultam muzica in timp ce ne jucam sau lucram in diferite programe. Tot in acest timp, descarcam fisiere de pe internet sau vorbim  cu cineva prim intermediul conexiunii online. Toate acestea le putem face foarte simplu datorita  configuratiilor performante. De aceea pltaforma Llano a venit in ajutorul nostru. Personal  imi doresc sa joc un NBA 2K12 pe calculatorul de acsa, dar din pacate configuratia mea nu-l suporta. Mi-as dori un Call of Duty 4, sperand sa-l pot termina ca si pe primele doua  versiuni.  Pe platforma Llano de la AMD as putea sa fac asta pentru ca este conceputa pentru necesitatile de maine. Pentru mai multe detalii despre platforma Llano puteti accesa aceasta pagina si va veti convinge sau nu despre capacitatea sa.

Acest articol participa la Superblog 2011.



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea