joi, 17 noiembrie 2011

Batranul AS-us in calculatoare

Revin cu un fel de continuare a articolului precedent in care  aduceam in prim plan cazul batranului  pe care l-am intalnit ieri si pe care l-am ajutat cu cea mai mare placere sa-si care sacosa cu cartofi, dar cu o compasiune pe care as vrea sa  nu fiu nevoit sa o port nimanui. Pentru un batran care nu aude si nu vede ar fi un vis sa se trezeasca  in ziua urmatoare si sa-si poata relua viata  cu simturile refacute. Exact asta am visat eu aseara, cand am adormit  cu doua lucruri in minte: batranul neajutorat si  componentele Asus pe care le cumparam pentru  configuratia calculatorului.
In vise este posibil orice. De data aceasta eu eram cel ajutat la alegerea  componentelor si eram ajutat tocmai de catre batranul  care in visul meu purta aparat auditiv  si casti Asus NC1. Imi spunea ca  de cand le poarta aude totul in jur cu o  tema muzicala  pe fundal.  Mi le-a dat  si mie sa ascult si intradevar castile  purtau cu ele  magia  Chill-out-ului. Probabil ca in singuratatea si batranetea sa, singura alinare  si  multumire sufleteasca ii era adusa de muzica ambientala de relaxare.
Se facea ca batranul era un  expert in  calculatoare, dar vederea ii era incetosata si prin urmare ma ruga pe mine sa-l indrum si sa fiu lumina ochilor sai. Ii citeam numele si caracteristicile componentelor iar el imi spunea pe care sa le aleg. Am vrut ceva  interesant si de ultima generatie, ca sa nu fiu nevoit sa schimb in anul urmator.
Batranul mi-a ales O!Play Gallery pentru o buna vizionare a fotografiilor facute la PhotoWalking, redarea filmarilor la calitate HD a intalnirilor de la BlogMeet. Mi-a mai spus ca acesta are integrata tehnologia O!Direct cu conexiuni  wireless sau LAN si deasemenea nenumarate forme de redare  si decodare a diferitelor formate ale fisierelor. Cu ajutorul telecomenzii puteam controla dispozitivul de la distanta si comuta chiar pe ecranul televizorului.


Batranul a mai incercat sa-mi spuna ceva despre Xonar Essence One dar visul s-a spulberat si deja ma aflam in camera meacu toate componentele instalate la calculatorul meu. Ma gandeam ca Mosul era unul special care venise mai devreme special pentru mine si pentru ca-l ajutasem la necaz cu o zi in urma.
Apoi tata m-a trezit sa-mi spunca ca cineva vrea sa vorbeasca cu mine la telefon. Mi-a stricat visul in care visasem ca am visat  batranul neajutorat care incerca sa se recompenseze fata de mine.
Mi s-a parut ciudat sa ai un vis in care sa  visezi. E ca si cum dormi de doua ori in acelasi timp.

Acest articol participa la SuperBlog2011

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea