luni, 14 noiembrie 2011

Dakar amical romano-ungar

[...] iepurasul  imi facuse cadou un concediu bine meritat pe care urma sa-l petrec  in cea mai buna forma. Mi-am luat sotia si am mers sa inchiriem o Toyota Land Cruiser, masina  care ne   facea inimile sa trepideze  cu gandul la adrenalina ce  urma sa ne cuprinda.  Era o ocazie unica de a  urma traseul din cadrul  seriei Dakar, regiunea central-europeana  desfasurat pe suprafata Ungariei si a Romaniei.
[...]
Eram in drum  catre  Baia Mare, cu gandul sa incepem de acolo traseul. Urma sa-l modificam putin fata de varianta originala, din motive  de  timp castigat si din motive de  acces, traseul nemaifiind disponibil  in varianta originala. Oprind la un restaurant  sa luam masa de dinaintea startului competitiei, spiritele s-au incins intr-un mod constructiv, adica a crescut entuziasmul si declaratiile  premergatoare evenimentului. Eram 4 echipe in 4 masini, fiecare barbat insotit de sotia sa  pe post de copilot. Astfel  echilibram perechile si mizam pe o apropiere intre  perechi, punandu-ne  la incercare spiritul de echipa in compania partenerilor de viata.
[...]
Sursa Foto
Dupa prima parte a  cursei eram pe primul loc, avand in spate inca doi competitori.  Terenul destul de greu era luat la bord, trepidatiile fiind foarte slabe. Sistemul KDSS al masinii isi facea treaba mai mult decat mi-as fi imaginat. Stabilitatea masinii imi dadea siguranta cu toate ca  nu eram un bun sofer la vremea aceea. Datorita  slabiciunii mele pentru masinile de teren alesesem Toyota Land Cruiser si ma bazam pe asistenta la  pornirea in rampa a masinii,  operatiune pe care nu o stapaneam deloc prea bine.  Trecand granita  am lasat-o mai moale si am pierdut si primul loc din cauza precipitatiilor. Nu-mi placea sa conduc pe ploaie, iar noroiul  pe alocuri imi dadea dureri de cap, trecand cu emotii prin acele locuri  mai ales in zonele de panta. Aici m-am bazat iarasi pe o calitate a masinii care mi-a fost de mare folos. Controlul activ al tractiunii (A-TRC) (care  infraneaza o roata care si-a pierdut aderenta) stabiliza masina si ma ajuta sa nu derapez in conditiile  de drum instabil.
[...]
In cele din urma calitatile mele de sofer, care lasa de dorit au fost  insuficiente pentru a ma mentine pe primul loc, insa  calitatile  si dotarile masiniim-au ajutat sa termin pe  locul 3. Nu locul a contat ci experienta minunata pe care am avut-o intr-o masina de teren, intr-o Toyota veritabila, pe un traseu off-road  suficient de  provocator.
Sursa Foto

 Acest articol participa la SuperBlog2011.

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

3 comentarii:

  1. eu, eu! Eu sper sa pot povesti asa ceva candva, si nu din imaginatie, ci din amintiri. :)
    Nici macar nu ma sperie noroiul sau ploaia, nu stiu daca ti-ai dat seama, probabil ca nu, dar Toyota din imagine arata ca intr-un peisaj mitic din Stapanul Inelelor.
    Iar o calatorie off-road pana in Ungaria pentru mine cred ca ar fi la fel de legendara.

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca a fost concediul cel mai frumos pe care lai petrecut,plin de adrenalina si sustinut de sotia ta.ti-a mai primit masina inapoi sau te-a pus s-o platesti? dupa cum arata.

    RăspundețiȘtergere
  3. O aventura interesanta plina de adrenalina ....sper sa repeti experienta

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea