vineri, 4 iulie 2014

Am castigat un smartphone!

Am de facut doua anunturi:


  1. Am castigat un smartphone Nokia Lumia 630
  2. M-am portat de pe Vodafone pe Digi Mobil
Prima veste legata de telefonul castigat m-a bucurat foarte tare. Motivele pentru marea bucurie sunt mai multe. M-am bucurat pentru premiul in sine. M-am bucurat pentru ca am castigat in sfarsit un premiu mai consistent la un concurs. M-am bucurat pentru ca am fost creativ la concursul pe care l-am castigat, asadar am castigat pe munca si pe merit. Ideea concursului la care am participat pe blogul questioare.ro a fost sa public un comentariu care sa contina numarul 630. Am facut doua trei versuri si un Sudoku si le-am postat. 

Nokia Lumia 630



Ieri mi-am cumparat binoclu

Astazi am facut Sudoku,
Din cifrele doi si unu
Adunat-am ca nebunu’
Numere sute si zeci
Pan’ la sase sute si treizeci.
Rezultate colorate
Am postat pe Facebook frate!



Iar pentru cei care ma mai suna din cand in cand, am sa le dau o a doua veste. M-am portat din reteaua Vodafone in reteaua Digi mobil. Asadar cei care ma sunau folosindu-se de minutele in reteaua Vodafone, trebuie sa stie ca acum vor consuma minute nationale atunci cand ma suna pe mine. Numarul este acelasi cu 69 la sfarsit :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea