sâmbătă, 12 iulie 2014

Una rece, una calda

Buna din nou! Sunt Mirela A. si acum cateva zile v-am povestit cum s-a intamplat sa fiu racita tocmai de ziua mea de nastere. Mi-am revenit in totalitate in sfarsit. A durat cam mult, dar acum pot spune ca sunt plina de sanatate, daca imi permiteti exprimarea. Pe langa raceala am avut si simptome de diaree de care am scapat mai greu chiar decat de raceala. Am gasit pe www.tasectan.ro informatii despre cum pot scapa de simptomele de diaree cu ajutorul medicamentului tasectan.


Am stat intre timp si in concediu medical asa in plina vara. As fi preferat in schimb sa merg la serviciu, dar sa nu am asa probleme de sanatate. Bine ca am scapat insa si de raceala si de cealalta problema si am descoperit si un nou medicament in cazul in care voi mai avea probleme la burta.


Si uite asa am simtit nevoia sa va spun cum pocnesc eu de sanatate acum, dupa aproape 10 zile de raceala si alte cateva de disconfort la "evacuare".
Acum ramane sa sper ca voi fi ferita de probleme, macar in viitorul apropiat, pentru ca peste doua saptamani urmeaza sa merg la mare. Voi intra in zilele de concediu de vara si nu mi-as dori in niciun caz zile in care sa nu pot fi in stare sa fac ceea ce imi doresc. Mi-a ajuns starea de cacao din ziua in care schimbam numarul anilor in buletin. In realitate ma simt ca la 18 ani, asa ca am spus bine ca am schimbat numarul anilor din buletin.


Sa auzim numai de bine, sa fim plini de sanatate si fericire si toate lucrurile frumoase sa ni se intample la fiecare pas!


Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea