joi, 3 iulie 2014

Casa visurilor mele

Cum arata casa visurilor tale?
A mea este undeva la tara intr-o zona de deal inconjurata de livezi de pomi fructiferi. Mi-as dori sa traiesc la tara asa cum am facut in copilarie, sa am o casa a mea si o gradina generoasa. Mizez pe agricultura si sper ca intr-o zi voi ajunge sa transpun cumva in realitate visul meu. Pentru constructie cabana din lemn  as alege serviciile oferite de o firma specializata.

M-am tot gandit la asta dar pana ajung sa strang banii de o casa, cabana sau vila, sau ce mi-as permite la un moment dat, am dat un ochi pe un site specializat in constructii cabane din lemn si m-am uitat pe oferte. De pilda ca sa construiesti o casa din lemn „la cheie” (adica sa se ocupe constructorul de aproape tot) te costa cam 250 de euro metrul patrat + TVA.

Sunt destui bani, dar rezultatul este unul pe masura. Vorbim aici despre servicii complete si de calitate pentru oamenii cu bani. Eu nu ma vad sarac toata viata mea, asa ca imi permit sa ma mai interesez de astfel de oferte din cand in cand.

In plus, daca apelezi la astfel de firme si la constructii in care lemnul este materialul de baza, ai o serie de avantaje dovedite, cum ar fi: Izolare fonica si termica, durata de viata indelungata a constructiei, rezistenta la cutremure, umiditate echilibrata in casa. Dezavantajul major este legat insa de un posibil incendiu care, cel mai probabil, ar arde complet casa. Dar acest pericol este real si cu aceeasi probabilitate la orice constructie, nota discordanta facand numai valoarea pierderilor provocate de incendiu.

Pana sa ajung eu sa am casa mea la tara te intreb in cntinuare: cum arata casa visurilor tale?
Este din lemn? Este vila? Este apartament? Este casa inteligenta? Este o casa independenta din punct de vedere energetic?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea