marți, 29 iulie 2014

Mi-am luat bicicleta

Uite ca am reusit sa imi cumpar si bicicleta. Am ales una luata din obor, in detrimentul uneia cumparata de la o firma de nisa de top in vanzarea bicicletelor. Am facut alegerea aceasta din doua motive: ca sa fac o investitie mai mica si sa nu platesc si brandul si pentru ca am nevoie de o bicileta pe care sa o alerg cat pot eu de mult pana cand imi trece euforia achizitiei si sa nu imi para rau de eventualele pagube care apar pe parcurs.

Asa ca ramane sa ma tot plimb cu bicicleta mea cea noua cat de mult pot eu, prin oras, pe trasee, pe langa oras si oriunde mai pot ajunge eu pedaland.

Deja mi-am gasit si cu cine sa merg cu bicicleta prin imprejurimile Ploiestiului si poate chiar mai departe in judetul Prahova. Pana atunci insa, trebuie sa am conditie fizica pentru a ma putea tine dupa ceilalti care au biciclete mai dichisite si mai rapide. Si pe langa conditie fizica mai trebuie sa acumulez si ceva dexteritate in condusul pe doua roti. Recunosc ca de cand aveam 14 ani nu am mai mers mai deloc pe bicicleta pentru ca nu am mai avut una. Mersul pe bicicleta nu se uita, insa reflexele si siguranta in trafic mie mi-au disparut in proportie mare. Sau mi-o fi venit mintea la cap si sunt mai atent in trafic? Ramane sa aflu... 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea